Можливості застосування інтерактивних методів у викладанні розділу паліативної допомоги лікарям-інтерна у загальнолікарській практиці
Ескіз недоступний
Дата
2021-03-25
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Використання інтерактивного методу освіти «рольові ігри» у післядипломній підготовці лікарів-інтернів може поглибити базові знання в наданні допомоги хворим і теоретичної, і практичної частин навчання, що поліпшить професійне зростання. Це зумовлює необхідність ширшого застосування методу інтерактивної підготовки на післядипломному етапі.
The use of role-play as one of the interactive teaching methods in the postgraduate training of interns can improve the basic knowledge in patient care management in both theoretical and practical part of the training, which further improves professional progress and necessitates greater use of this method of interactive training in the postgraduate study.
The use of role-play as one of the interactive teaching methods in the postgraduate training of interns can improve the basic knowledge in patient care management in both theoretical and practical part of the training, which further improves professional progress and necessitates greater use of this method of interactive training in the postgraduate study.
Опис
Ключові слова
інтерактивні методи навчання, лікарі-інтерни, рольові ігри, паліативна допомога, interactive teaching methods, medical interns, role-play, palliative care
Бібліографічний опис
Можливості застосування інтерактивних методів у викладанні розділу паліативної допомоги лікарям-інтернам у загальнолікарській практиці / В. М. Ждан, О. А. Кир’ян, І. В. Іваницький [та ін.] // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 100–102.