Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15511
Назва: Дистанційне навчання в умовах карантину – очима студентів–медиків
Інші назви: Distance learning under quarantine conditions in the view of medical students
Автори: Єрошенко, Галина Анатоліївна
Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Климач, Тетяна Миколаївна
Шевченко, Костянтин Васильович
Григоренко, Альона Сергіївна
Кінаш, Оксана В'ячеславівна
Донець, Ілона Миколаївна
Yeroshenko, G. A.
Lisachenko, O. D.
Klimach, T. N.
Shevchenko, K. V.
Grigorenko, A. S.
Kinash, O. V.
Donets, I. M.
Дата публікації: 2021
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Дистанційне навчання в умовах карантину – очима студентів–медиків / Г. А. Єрошенко, О. Д. Лисаченко, Т. М. Климач [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2021. – Вип. 1 (159). – С. 163–168.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні отримувати освіту дистанційно - це престижно, комфортно та зручно. В умовах каран- тину, коли контакти між викладачами та студентами обмежені, це єдиний безпечний спосіб здобуття вищої освіти у цілому світі. Викладачі університету створюють необхідні умови для надання якісних знань студентам, забезпечуючи їх достатніми інформаційними ресурсами та демонстраційними матеріалами. Ця робота присвячена вивченню ставлення студентів-медиків до дистанційного навчання в карантині на основі аналізу результатів їх анонімного опитування. За допомогою анкети визначили позитивні та негативні сторони дистанційного навчання. Завдяки пропозиціям та побажанням студентів, зробіть висновки щодо підвищення якості надання освітніх послуг здобувачам вищої медичної освіти.
Today it is prestigious, comfortable and convenient to receive education remotely. Under conditions of quarantine, when contacts between teachers and students are limited, this is the only safe way to get higher education in the whole world. University teachers create the necessary conditions for the provision of quality knowledge to students, providing them with sufficient information resources and demonstration materials. This work is devoted to the study of the attitude of medical students to distance learning in quarantine based on the analysis of the results of their anonymous survey. Using a questionnaire determined the positive and negative sides of distance learning. Thanks to the suggestions and wishes of students, draw conclusions on improving the quality of the provision of educational services to applicants for higher medical education.
Ключові слова: дистанційне навчання
студенти-медики
викладачі
карантин
якість освіти
опитування
distance learning
medical students
teachers
quarantine
quality of education
questioning
УДК: 378.147:61
ISSN: 2077-4214
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15511
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 1 (159)
Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології
Наукові праці. Кафедра біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dustanciyne_navchannya.pdf304,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.