Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHoncharova, Ye. Ye.-
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.date.accessioned2021-04-13T08:39:28Z-
dc.date.available2021-04-13T08:39:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГончарова Є. Роль самостійної роботи у процесі формування фахово орієнтованих компетентностей студентів ЗВО України / Є. Гончарова // Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 73. – С. 67 – 71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15533-
dc.description.abstractBased on the conducted scientific and theoretical analysis of the peculiarities of the organization of unsupervised work of students in competence approach to the educational process, the paper substantiates the urgency of the problem of the formation of professionally-oriented competences of students in the process of designing, organizing and direct execution of unsupervised work, which is considered as a kind of educational and cognitive activity aimed at the active, productive learning of the knowledge, skills and abilities necessary to carry out a professional activity of future experts and follow up formation of professional competences. Types of unsupervised work are distinguished depending on the planned didactic influences. The key meaning of the didactic tasks facing the educators of HEIs in the process of design and organization of unsupervised work is analyzed. The rationale of specifying the content and loading the tasks in the context of directing them to acquire the maximum possible amount of professionally meaningful material is substantiated.A teacher-student scheme is proposed that reflects the sequence and interconnection of the executive activities in the design, organization, execution and testing of unsupervised work. The necessity to form the motivation of students for the acquisition of professionally significant material is substantiated, to develop their potential ability to creative, systematic thinking, to raise awareness of responsibility for the timeliness of implementation and results of work. The scope and content of the preliminary instruction in the performance of unsupervised work necessary for the productive work of students is determined. The forms of tutorials are considered depending on the nature of the problems faced by the subjects of study. Didactic influences aimed at developing the students’ reflection are distinguished.uk_UA
dc.description.abstractНа основі проведеного науково-теоретичного аналізу особливостей організації самостійної роботи студентів за умови застосування компетентнісного підходу у навчально-виховному процесі, у статті обґрунтовується актуальність проблеми формування фахово орієнтованих компетентностей студентів у процесі проектування, організації та безпосереднього виконання самостійної роботи, яка розглядається як різновид навчальної та пізнавальної діяльності, спрямованої на активне, продуктивне засвоєння знань, умінь та навичок, необхідних у здійсненні професійної діяльності майбутніх фахівців та формуванні на їх підґрунті фахових компетентностей. Аналізується ключовий сенс дидактичних задач, що постають перед викладачами ЗВО у процесі проектування та організації самостійної роботи. Виокремлюються дидактичні впливи, спрямовані на розвиток рефлексії студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентісний підхідuk_UA
dc.subjectфахові знанняuk_UA
dc.subjectпрофесійно-значущий матеріалuk_UA
dc.subjectмотиваційно-стимулювальний компонентuk_UA
dc.subjectсуб’єкт навчанняuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectunsupervised workuk_UA
dc.subjectcompetencyuk_UA
dc.subjectcompetency-oriented approachuk_UA
dc.subjectprofessional knowledgeuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented materialuk_UA
dc.subjectmotivational-stimulating componentuk_UA
dc.subjectsubject of the studyuk_UA
dc.subjectself-assessmentuk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.titleРоль самостійної роботи у процесі формування фахово орієнтованих компетентностей студентів ЗВО Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378. 14 (477)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_samostiynoyi_roboty_u_protsesi_formuvannya_fakhovo_oriyentovanykh_kompetentnostey_studentiv_ZVO_Ukrayiny.pdf501,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.