Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15554
Назва: Побудова педагогічного процесу при викладанні патологічної фізіології студентам з англомовною формою навчання
Інші назви: Построение педагогического процесса в ходе преподавания патологической физиологии студентам с англоязычной формой обучения
Рedagogic process structuring in course of pathophysiology teaching to students with english-study form
Автори: Савельєва, Оксана Володимирівна
Савельева, Оксана Владимировна
Savelieva, O.V.
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Савельєва О. В. Побудова педагогічного процесу при викладанні патологічної фізіології студентам з англомовною формою навчання // Світ медицини та біології. – 2008. – № 4. – С. 100–102.
Короткий огляд (реферат): Англомовна форма навчання при викладанні патологічної фізіології реалізується на тих самих засадах, що й викладання цієї дисципліни державною мовою, але вимагає більшої уваги викладача до кожного студента під час аудиторної роботи та збільшує питому вагу тестування, яке дозволяє ефективно контролювати рівень знань студентів, навіть за умов їх недостатнього володіння англійською мовою. Досвід кафедри щодо широкого впровадження тестового контролю та зошитів для експериментальної роботи може бути використаний при викладанні інших доклінічних дисциплін студентам з англомовною формою навчання.
Путем обобщения опыта преподавания патофизиологии студентам с англоязычной формой обучения показано, что активный диалог между преподавателем и студентами является главным моментом в проведении лабораторных занятий. Тестовый контроль – оптимальный метод контроля знаний англоязычных студентов во время изучения ними патофизиологии. Использование специальных тетрадей с изложением методики учебного эксперимента на английском языке повышает эффективность этого вида учебной деятельности.
As it was demonstrated by summarizing pathophisiology study to UMSA students with English-study form, that active dialogue between the teacher and students represented main moment in laboratory classes performance. Test control is control optimal method for English-study students during pathophysiology study. Special copy – books usage with educational experiment giving there in English improves, this study activity type effectiveness.
Ключові слова: викладання
патофізіологія
англомовна форма навчання
патофизиология
преподавание
англоязычная форма обучения
pathophysiology
teaching
English study form
УДК: 616-092.18:378.14=111
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15554
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патофізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pobudova_pedagogichnogo_protsesu.pdf157,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.