Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопело, Юлія Вікторівна-
dc.contributor.authorПопело, Юлия Викторовна-
dc.date.accessioned2021-04-21T05:49:34Z-
dc.date.available2021-04-21T05:49:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПопело Ю. В. Поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу «Вроджені вади розвитку обличчя» на кафедрі дитячої хірургічної стоматології / Ю. В. Попело // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2021. – № 1 (41). – С. 34–37.uk_UA
dc.identifier.issn(print) 2308-3220-
dc.identifier.issn(on-line) 2664-5238-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15623-
dc.description.abstractПершочерговим завданням вищої медичної освіти України нині є забезпечення закладів охорони здоров’я конкурентоспроможними кадрами з фундаментальними знаннями. Компетентна складова здобувача вищої освіти передусім передбачає впровадження оновлених підходів до навчального процесу. Під час вивчення компоненти «Дитяча хірургічна стоматологія» тема «Вроджені вади розвитку обличчя» є однією зі складних для сприйняття, але вельми важливою. Як доводить досвід, труднощі виникають саме в засвоєнні практичного матеріалу. З огляду на це, метою нашої роботи була оптимізація викладання дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія», спрямована на формування компетентнісної складової у здобувачів вищої освіти. У вивченні цієї теми насамперед слід акцентувати увагу на актуальності проблеми. Окрім того, з метою поглибленого засвоєння матеріалу в процесі практичного заняття ми застосовували інтерактивні методи навчання: мозкові атаки, кейс-метод, презентації, рольові та ділові ігри. Для систематизації теоретичних знань студентів, отриманих на практичному занятті з зазначеної теми, викладається лекційний матеріал, зміст якого науково обґрунтований і доповнений мультимедійною презентацією. Для забезпечення балансу між теоретичною та практичною частинами підготовки здобувача вищої освіти на базі кафедри створено обласний діагностично-консультативний центр для дітей зі вродженими та набутими вадами розвитку обличчя, досвід і напрацювання якого є додатковим джерелом методологічного забезпечення навчального процесу. Наведені нами дані та методики викладання, спрямовані на отримання необхідних знань і практичних навичок здобувачами з вивчення теми «Вроджені вади розвитку обличчя», свідчать про перспективність їх упровадження й дають змогу додатково створити базові передумови для подальших пошуків з оптимізації навчального процесу для формування компетентностей відповідно до освітньо-професійної програми.uk_UA
dc.description.abstractПервоочередной задачей высшего медицинского образования Украины на сегодня является обеспечение учреждений здравоохранения конкурентноспособными кадрами с фундаментальными знаниями. Компетентная составляющая соискателя высшего образования прежде всего предусматривает внедрение обновленных подходов к учебному процессу. При изучении дисциплины «Детская хирургическая стоматология» тема «Врожденные пороки развития лица» является одной из сложных для восприятия, но весьма важной. Как показывает опыт, трудности возникают именно в усвоении практического материала. Учитывая это, целью нашей работы стала оптимизация преподавания дисциплины «Детская хирургическая стоматология», направленная на формирование компетентностной составляющей у соискателей высшего образования. При преподавании темы в первую очередь следует акцентировать внимание на актуальности проблемы. Кроме того, с целью углубленного усвоения материала в процессе практического занятия мы применяли интерактивные методы обучения: мозговые атаки, кейс-метод, презентации, ролевые и деловые игры. Для систематизации теоретических знаний студентов, полученных на практическом занятии по данной теме, излагается лекционный материал, содержание которого научно обосновано и дополнено мультимедийной презентацией. Для обеспечения баланса между теоретической и практической частями подготовки соискателя высшего образования на базе кафедры создан областной лечебно-консультативный центр для детей с врожденными и приобретенными пороками развития лица, опыт и наработки которого являются дополнительным источником методологического обеспечения учебного процесса. Приведенные нами данные и методики преподавания, направленные на получение необходимых знаний и практических навыков соискателями при изучении темы «Врожденные пороки развития лица», свидетельствуют о перспективности их внедрения, позволяя дополнительно создать базовые предпосылки для дальнейших поисков по оптимизации учебного процесса для формирования компетентностей в соответствии с образовательно-профессиональной программой.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківська медична академія післядипломної освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectдитяча хірургічна стоматологіяuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectобразовательный процессuk_UA
dc.subjectдетская хирургическая стоматологияuk_UA
dc.subjectсоискатели высшего образованияuk_UA
dc.titleПоєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу «Вроджені вади розвитку обличчя» на кафедрі дитячої хірургічної стоматологіїuk_UA
dc.title.alternativeСочетание традиционных и интерактивных методов обучения при преподавании раздела «Врожденные пороки развития лица» на кафедре детской хирургической стоматологииuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31071/promedosvity2021.01.033-
dc.subject.udc616.314-053.2-378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої хірургічної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poyednannya_tradicijnih.pdf217,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.