Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15624
Назва: Досвід викладання вибіркової дисципліни «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки»
Інші назви: Опыт преподавания выборочной дисциплины «Современные принципы диагностики и лечения дизонтогенетической патологии челюстно-лицевой области»
Автори: Ткаченко, Павло Іванович
Доленко, Ольга Борисівна
Лохматова, Наталія Михайлівна
Білоконь, Сергій Олександрович
Попело, Юлія Вікторівна
Коротич, Наталія Миколаївна
Ткаченко, Павел Иванович
Доленко, Ольга Борисовна
Лохматова, Наталия Михайловна
Белоконь, Сергей Александрович
Попело, Юлия Викторовна
Коротич, Наталия Николаевна
Дата публікації: 2021
Видавець: Харківська медична академія післядипломної освіти
Бібліографічний опис: Досвід викладання вибіркової дисципліни «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки» / П. І. Ткаченко, О. Б. Доленко, Н. М. Лохматова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2021. – № 1 (41). – С. 17–21.
Короткий огляд (реферат): Для постійного розвитку охорони здоров’я України, зокрема стоматології, передусім необхідні висококваліфіковані фахівці, які володіють сучасними знаннями й уміннями в галузі діагностики, лікування, реабілітації та профілактики різноманітних захворювань людини. Тому підвищення якості підготовки медичних кадрів відповідно до стандартів вищої освіти є дуже актуальною проблемою. В Українській медичній стоматологічній академії створені всі необхідні умови для формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 221 «Стоматологія» завдяки збалансованості обов’язкових і вибіркових освітніх компонентів освітньо-професійної програми «Стоматологія». Вона містить великий переліквибіркових компонентів, підготовлених науково-педагогічними працівниками вишу за ініціативою академії та відповідно до рекомендацій стейкхолдерів, серед яких і «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки», яка поглиблено вивчає етіологію, патоґенез, клініку, сучасні методи діагностики, лікування захворювань дизонтогенетичного походження в дітей, формує навички складання раціональної схеми обстеження пацієнта із захворюваннями, що виникли внаслідок порушення ембріоґенезу, та вміння аналізувати отримані результати, визначає провідні симптоми і синдроми дизонтогенетичного походження та проведення диференційної діагностики з обґрунтуванням і формулюванням діагнозу, принципи комплексного лікування хворих, допомагає завбачати та запобігати ускладненням цих захворювань у дітей. Висвітлено досвід викладання вибіркової компоненти освітньої програми «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки» на кафедрі дитячої хірургічної стоматології УМСА, який засвідчив перспективність її викладання студентам 5 курсу стоматологічного факультету та отримав з їхнього боку позитивний відгук. Це надихнуло науково-педагогічних працівників кафедри на подальшу роботу з удосконалення навчального процесу.
Для постоянного развития здравоохранения Украины, в частности стоматологии, прежде всего необходимы высококвалифицированные специалисты, владеющие современными знаниями и умениями в области диагностики, лечения, реабилитации и профилактики различных заболеваний человека. Поэтому повышении екачества подготовки медицинских кадров в соответствии со стандартами высшего образования является очень актуальной проблемой. В Украинской медицинской стоматологической академии предусмотрены все необходимые условия, дающие возможность для формирования индивидуальной образовательной траектории соискателей высшего образования второго (магистерского) уровня по специальности 221 «Стоматология» благодаря сбалансированности обязательных и выборочных образовательных компонентов образовательно-профессиональной программы «Стоматология». Она содержит большой перечень выборочных компонентов, созданных научно-педагогическими работниками вуза по инициативе академии и в соответствии с рекомендациями стейкхолдеров, среди которых и «Современные принципы диагностики и лечения дизонтогенетической патологии челюстно-лицевой области». Эта учебная дисциплина углубленно изучает этиологию, патогенез, клинику, современные методы диагностики, лечения заболеваний дизонтогенетического происхождения у детей, формирует навыки составления рациональной схемы обследования пациента с заболеваниями, возникшими вследствие нарушения эмбриоґенеза, и умение анализировать полученные результаты, определяет ведущие симптомы и синдромы дизонтогенетического происхождения и проведения дифференциальной диагностики с обоснованием и формулировкой диагноза, принципы комплексного лечения больных, помогает предвидеть и предупреждать осложнения этих заболеваний у детей. В статье отражен опыт преподавания выборочной компоненты образовательной программы «Современные принципы диагностики и лечения дизонтогенетической патологии челюстно-лицевой области» на кафедре детской хирургической стоматологии УМСА, который показал перспективность ее преподавания студентам 5 курса стоматологического факультета и получил с их стороны положительный отзыв. Это вдохновило научно-педагогических работников кафедры на дальнейшую работу по совершенствованию учебного процесса.
Ключові слова: стоматологія
здобувачі вищої освіти
індивідуальна освітня траєкторія
вибіркові компоненти освітньо-професійної програми
стоматология
соискатели высшего образования
индивидуальная образовательная траектория
выборочные компоненты образовательно-профессиональной программы
УДК: 616.716-089-053.2-071-085
ISBN: (print) 2308-3220
ISSN: (on-line) 2664-5238
DOI: https://doi.org/10.31071/promedosvity2021.01.017
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15624
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої хірургічної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dosvid_vikladannya.pdf212,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.