Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15624
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Павло Іванович | - |
dc.contributor.author | Доленко, Ольга Борисівна | - |
dc.contributor.author | Лохматова, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Білоконь, Сергій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Попело, Юлія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Коротич, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Павел Иванович | - |
dc.contributor.author | Доленко, Ольга Борисовна | - |
dc.contributor.author | Лохматова, Наталия Михайловна | - |
dc.contributor.author | Белоконь, Сергей Александрович | - |
dc.contributor.author | Попело, Юлия Викторовна | - |
dc.contributor.author | Коротич, Наталия Николаевна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T05:57:29Z | - |
dc.date.available | 2021-04-21T05:57:29Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Досвід викладання вибіркової дисципліни «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки» / П. І. Ткаченко, О. Б. Доленко, Н. М. Лохматова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2021. – № 1 (41). – С. 17–21. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | (print) 2308-3220 | - |
dc.identifier.issn | (on-line) 2664-5238 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15624 | - |
dc.description.abstract | Для постійного розвитку охорони здоров’я України, зокрема стоматології, передусім необхідні висококваліфіковані фахівці, які володіють сучасними знаннями й уміннями в галузі діагностики, лікування, реабілітації та профілактики різноманітних захворювань людини. Тому підвищення якості підготовки медичних кадрів відповідно до стандартів вищої освіти є дуже актуальною проблемою. В Українській медичній стоматологічній академії створені всі необхідні умови для формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 221 «Стоматологія» завдяки збалансованості обов’язкових і вибіркових освітніх компонентів освітньо-професійної програми «Стоматологія». Вона містить великий переліквибіркових компонентів, підготовлених науково-педагогічними працівниками вишу за ініціативою академії та відповідно до рекомендацій стейкхолдерів, серед яких і «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки», яка поглиблено вивчає етіологію, патоґенез, клініку, сучасні методи діагностики, лікування захворювань дизонтогенетичного походження в дітей, формує навички складання раціональної схеми обстеження пацієнта із захворюваннями, що виникли внаслідок порушення ембріоґенезу, та вміння аналізувати отримані результати, визначає провідні симптоми і синдроми дизонтогенетичного походження та проведення диференційної діагностики з обґрунтуванням і формулюванням діагнозу, принципи комплексного лікування хворих, допомагає завбачати та запобігати ускладненням цих захворювань у дітей. Висвітлено досвід викладання вибіркової компоненти освітньої програми «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки» на кафедрі дитячої хірургічної стоматології УМСА, який засвідчив перспективність її викладання студентам 5 курсу стоматологічного факультету та отримав з їхнього боку позитивний відгук. Це надихнуло науково-педагогічних працівників кафедри на подальшу роботу з удосконалення навчального процесу. | uk_UA |
dc.description.abstract | Для постоянного развития здравоохранения Украины, в частности стоматологии, прежде всего необходимы высококвалифицированные специалисты, владеющие современными знаниями и умениями в области диагностики, лечения, реабилитации и профилактики различных заболеваний человека. Поэтому повышении екачества подготовки медицинских кадров в соответствии со стандартами высшего образования является очень актуальной проблемой. В Украинской медицинской стоматологической академии предусмотрены все необходимые условия, дающие возможность для формирования индивидуальной образовательной траектории соискателей высшего образования второго (магистерского) уровня по специальности 221 «Стоматология» благодаря сбалансированности обязательных и выборочных образовательных компонентов образовательно-профессиональной программы «Стоматология». Она содержит большой перечень выборочных компонентов, созданных научно-педагогическими работниками вуза по инициативе академии и в соответствии с рекомендациями стейкхолдеров, среди которых и «Современные принципы диагностики и лечения дизонтогенетической патологии челюстно-лицевой области». Эта учебная дисциплина углубленно изучает этиологию, патогенез, клинику, современные методы диагностики, лечения заболеваний дизонтогенетического происхождения у детей, формирует навыки составления рациональной схемы обследования пациента с заболеваниями, возникшими вследствие нарушения эмбриоґенеза, и умение анализировать полученные результаты, определяет ведущие симптомы и синдромы дизонтогенетического происхождения и проведения дифференциальной диагностики с обоснованием и формулировкой диагноза, принципы комплексного лечения больных, помогает предвидеть и предупреждать осложнения этих заболеваний у детей. В статье отражен опыт преподавания выборочной компоненты образовательной программы «Современные принципы диагностики и лечения дизонтогенетической патологии челюстно-лицевой области» на кафедре детской хирургической стоматологии УМСА, который показал перспективность ее преподавания студентам 5 курса стоматологического факультета и получил с их стороны положительный отзыв. Это вдохновило научно-педагогических работников кафедры на дальнейшую работу по совершенствованию учебного процесса. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харківська медична академія післядипломної освіти | uk_UA |
dc.subject | стоматологія | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | uk_UA |
dc.subject | вибіркові компоненти освітньо-професійної програми | uk_UA |
dc.subject | стоматология | uk_UA |
dc.subject | соискатели высшего образования | uk_UA |
dc.subject | индивидуальная образовательная траектория | uk_UA |
dc.subject | выборочные компоненты образовательно-профессиональной программы | uk_UA |
dc.title | Досвід викладання вибіркової дисципліни «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки» | uk_UA |
dc.title.alternative | Опыт преподавания выборочной дисциплины «Современные принципы диагностики и лечения дизонтогенетической патологии челюстно-лицевой области» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31071/promedosvity2021.01.017 | - |
dc.subject.udc | 616.716-089-053.2-071-085 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра дитячої хірургічної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dosvid_vikladannya.pdf | 212,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.