Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15885
Назва: Застосування міждисциплінарної інтеграції у викладанні гістології, цитології та ембріології студентам педіатрам УМСА
Автори: Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Єрошенко, Галина Анатоліївна
Борута, Наталія Володимирівна
Дата публікації: 2020
Видавець: Haifa, March
Бібліографічний опис: Лисаченко О. Д. Застосування міждисциплінарної інтеграції у викладанні гістології, цитології та ембріології студентам-педіатрам умса // Information, its impact on social and technical processes : The 8 th International scientific and practical conference, (Haifa, Israel March 16-17, 2020) / О. Д. Лисаченко, Г. А. Єрошенко, Н. В. Борута. – Haifa, 2020. – С. 159–161.
Короткий огляд (реферат): Міждисциплінарний супровід формування професійної підготовки фахівців вищої медичної освіти в процесі вивчення гістології, цитології та ембріології є однією з вимог сучасного підходу до освітнього процесу, який сприяє набуттю корисного досвіду студентами, що навчаються по спеціальності «педіатрія». Педагогічний зміст реалізації міждисциплінарної інтеграції у навчальному процесі полягає у забезпеченні взаємозв’язку дисциплін теоретичного і клінічного профілю, високого рівня сформованості компетенцій, формуванню глибокого світогляду і широкого кругозору у студента.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15885
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра біології
Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zastosyvany_integracii.pdf89,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.