Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTkachenko, Elena Viktorovna-
dc.contributor.authorSokolenko, Valentina Nikolayevna-
dc.contributor.authorHaddaoui, Fadi-
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-05-25T05:46:38Z-
dc.date.available2021-05-25T05:46:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationTkachenko E. V. Auscultation picture influence on pedagogical scores and adaptation to study in foreign students / E. V. Tkachenko, V. N. Sokolenko, F. Haddaoui // Modernization of today’s science: experience and trends : collection of scientific papers “SCIENTIA” with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 1), Singapore, Republic of Singapore, May 21, 2021. – Singapore : European Scientific Platform, 2021. – P. 66–69.uk_UA
dc.identifier.isbn978-1-63848-587-2-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15900-
dc.description.abstractWe performed our investigations in foreign students from different countries. Our goals were: 1) to assess heart-vascular indices in them; 2) to assess adaptation to study in them; 3) to find links between heart-vascular system state, performances, adaptation to study; 4) to choose best pedagogical means on the base of the results received.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherSingapore, Republic of Singapore: European Scientific Platformuk_UA
dc.titleAuscultation picture influence on pedagogical scores and adaptation to study in foreign studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.36074/scientia-21.05.2021-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Auscultation.PDF1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.