Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15966
Назва: Проблеми вивчення терапії в системі додипломної підготовки лікаря: Чому «не сходяться пазли»?
Автори: Катеренчук, Іван Петрович
Дата публікації: 2021
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Катеренчук І. П. Проблеми вивчення терапії в системі додипломної підготовки лікаря: Чому «не сходяться пазли»? / І. П. Катеренчук // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 123–124.
Короткий огляд (реферат): Автор узагальнив власний 40-річний досвід викладання терапії (внутрішньої медицини) на додипломному етапі навчання; визначив зміни, що відбулися в освітньому процесі, і їхній вплив на якість підготовки лікаря, виокремивши при цьому проблеми вивчення терапії (внутрішньої медицини) на додипломному етапі навчання.
The author summarizes his own 40-year experience of teaching therapy (internal medicine) at the undergraduate level of training, identifies changes that taken place in the educational process and their impact on the quality of physician training, highlighting the problems of studying therapy (internal medicine) at the pre-diploma stage.
Ключові слова: терапія
додипломний етап навчання
проблеми вивчення
internal medicine
undergraduate training
problems of studying
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15966
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2
Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Katerenchuk.pdf58,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.