Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15987
Назва: Формування емоційного самовигорання викладача закладу вищої медичної освіти й концепція його подолання
Автори: Крючко, Тетяна Олександрівна
Кушнерева, Тетяна Вікторівна
Коленко, Ірина Олексіївна
Пода, Ольга Анатоліївна
Щербак, Вікторія Валеріївна
Дата публікації: 2021
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Формування емоційного самовигорання викладача закладу вищої медичної освіти й концепція його подолання / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, І. О. Коленко [та ін.] // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 140–141.
Короткий огляд (реферат): Формування синдрому емоційного вигорання викладача пов'язане зі зниженням емоційного ресурсу; дисфункціональні наслідки негативно проявляються в незадоволеності роботою й погіршують якість життя.
The formation o f the teacher's syndrome o f emotional burnout is associated with a decrease of emotional resources; dysfunctional consequences are negatively manifested in dissatisfaction by work and deteriorating quality of life.
Ключові слова: емоційне самовигорання,
викладач ЗВО
якість життя
emotional burnout
teacher university
quality of life
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15987
Розташовується у зібраннях:Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kruchko_Formuvannya_emociynogo.pdf63,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.