Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16024
Назва: Лабораторна діагностика як елемент системи вищої медичної освіти в Українській медичній стоматологічній академії
Автори: Мамонтова, Тетяна Василівна
Весніна, Людмила Едуардівна
Шликова, Оксана Анатоліївна
Міщенко, Ігор Віталійович
Кайдашев, Ігор Петрович
Дата публікації: 2021
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Лабораторна діагностика як елемент системи вищої медичної освіти в Українській медичній стоматологічній академії / Т. В. Мамонтова, Л. Е. Весніна, О. А. Шликова [та ін.] // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 165–167.
Короткий огляд (реферат): Належне використання лабораторних досліджень має велике значення для забезпечення якісної й ефективної допомоги пацієнту. Недостатній обсяг знань може призвести до неправильної тактики лікування і збільшення витрат на охорону здоров’я. Вважають, що нині рівень освіти з лабораторної діагностики в студентів-медиків недостатній. У статті розглянуто основні аспекти організації навчального процесу з лабораторної діагностики для студентів-медиків, цілі й завдання навчання, указівки щодо організації лабораторних занять. Цей курс представлено як потенційно корисний для використання в навчальному процесі на медичному факультеті закладу вищої медичної освіти.
Appropriate o f using the laboratory testing is essential for achieving qualitative and effective care to patient. Insufficient knowledge could lead to poor case management and increase the health care costs. It is believed that today that level of education on laboratory diagnostic for undergraduate medical student is inadequate. This paper was considered the main aspects of the organization educational process o f laboratory diagnostics for medical students, the goals and objectives for training, instructions for the organization o f laboratory classes. This course is presented as a potentially helpful outline for using in educational process by the medical faculty o f a higher medical educational states.
Ключові слова: студент-медик
лабораторна медицина
медична освіта
мedical student
laboratory medicine
мedical education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16024
Розташовується у зібраннях:Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamontova_Laboratorna_diagnostika.pdf79,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.