Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамонтова, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorШликова, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorМіщенко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorКайдашев, Ігор Петрович-
dc.date.accessioned2021-06-02T13:37:38Z-
dc.date.available2021-06-02T13:37:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛабораторна діагностика як елемент системи вищої медичної освіти в Українській медичній стоматологічній академії / Т. В. Мамонтова, Л. Е. Весніна, О. А. Шликова [та ін.] // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 165–167.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16024-
dc.description.abstractНалежне використання лабораторних досліджень має велике значення для забезпечення якісної й ефективної допомоги пацієнту. Недостатній обсяг знань може призвести до неправильної тактики лікування і збільшення витрат на охорону здоров’я. Вважають, що нині рівень освіти з лабораторної діагностики в студентів-медиків недостатній. У статті розглянуто основні аспекти організації навчального процесу з лабораторної діагностики для студентів-медиків, цілі й завдання навчання, указівки щодо організації лабораторних занять. Цей курс представлено як потенційно корисний для використання в навчальному процесі на медичному факультеті закладу вищої медичної освіти.uk_UA
dc.description.abstractAppropriate o f using the laboratory testing is essential for achieving qualitative and effective care to patient. Insufficient knowledge could lead to poor case management and increase the health care costs. It is believed that today that level of education on laboratory diagnostic for undergraduate medical student is inadequate. This paper was considered the main aspects of the organization educational process o f laboratory diagnostics for medical students, the goals and objectives for training, instructions for the organization o f laboratory classes. This course is presented as a potentially helpful outline for using in educational process by the medical faculty o f a higher medical educational states.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectстудент-медикuk_UA
dc.subjectлабораторна медицинаuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectмedical studentuk_UA
dc.subjectlaboratory medicineuk_UA
dc.subjectмedical educationuk_UA
dc.titleЛабораторна діагностика як елемент системи вищої медичної освіти в Українській медичній стоматологічній академіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamontova_Laboratorna_diagnostika.pdf79,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.