Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16029
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Свінцицька, Наталія Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Корчан, Наталія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Гринь, Володимир Григорович | - |
dc.contributor.author | Каценко, Андрій Любославович | - |
dc.contributor.author | Федорченко, Ігор Леонідович | - |
dc.contributor.author | Свинцицкая, Наталья Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Корчан, Наталья Александровна | - |
dc.contributor.author | Гринь, Владимир Григорьевич | - |
dc.contributor.author | Каценко, Андрей Любославович | - |
dc.contributor.author | Федорченко, Игорь Леонидович | - |
dc.contributor.author | Svintsitska, N. L. | - |
dc.contributor.author | Korchan, N. O. | - |
dc.contributor.author | Hryn, V. H. | - |
dc.contributor.author | Katsenko, A. L. | - |
dc.contributor.author | Fedorchenko, I. L. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-03T06:21:23Z | - |
dc.date.available | 2021-06-03T06:21:23Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Організація дистанційного навчання з дисципліни «Анатомія людини» / Н. Л. Свінцицька, Н. О. Корчан, В. Г. Гринь [та ін.] // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 27-28 травня 2021 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2021. – С. 276–278. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7915-22-4 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16029 | - |
dc.description.abstract | Збірник містить матеріали, присвячені сучасним проблемам методики навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі. Для наукових працівників, викладачів, студентів, магістрантів закладів вищої освіти, учителів. | uk_UA |
dc.description.abstract | Порівняльні дослідження свідчать, що дистанційне навчання може бути настільки ж ефективним, як і аудиторне навчання, якщо методи і технології відповідають завданням, є взаємодія між студентами та є вчасний зворотний зв’язок між викладачем та студентом. Успішні програми дистанційного навчання базуються на послідовних і комплексних зусиллях студентів, викладачів, координаторів, допоміжного персоналу й адміністрації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтава : Астрая | uk_UA |
dc.title | Організація дистанційного навчання з дисципліни «Анатомія людини» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 373.5.016:5+378.016:5](062) | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра анатомії людини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SKHKF_2021_karysh.pdf | 324,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.