Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16030
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарасенко, Яна Альбертівна | - |
dc.contributor.author | Тихонова, Олеся Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Степанчук, Алла Петрівна | - |
dc.contributor.author | Дейнега, Тамара Феодосіївна | - |
dc.contributor.author | Тарасенко, Яна Альбертовна | - |
dc.contributor.author | Тихонова, Олеся Александровна | - |
dc.contributor.author | Степанчук, Алла Петровна | - |
dc.contributor.author | Дейнега, Тамара Феодосиевна | - |
dc.contributor.author | Тarasenko, Ya. A. | - |
dc.contributor.author | Tykhonova, O. О. | - |
dc.contributor.author | Stepanchuk, A. P. | - |
dc.contributor.author | Deineha, T. F. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-03T06:33:23Z | - |
dc.date.available | 2021-06-03T06:33:23Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Особливості організації самостійної роботи студентів медичних ВУЗів на кафедрі анатомії людини / Я. А. Тарасенко, О. О. Тихонова, А. П. Степанчук, Т. Ф. Дейнега // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 27-28 травня 2021 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2021. – С. 289–291. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7915-22-4 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16030 | - |
dc.description.abstract | Збірник містить матеріали, присвячені сучасним проблемам методики навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі. Для наукових працівників, викладачів, студентів, магістрантів закладів вищої освіти, учителів. | uk_UA |
dc.description.abstract | В останні роки обов’язково використовується проведення тестового комп’ютерного контролю після кожного тематичного блоку. Таким чином викладач має можливість відстежувати, який рівень досягли в своїх знаннях і уміннях студенти на окремих етапах процесу навчання, що дозволяє коригувати подальшу роботу над досліджуваним матеріалом. Впровадження тестування є важливим методом активізації пізнавального процесу. Тестування дозволяє вирішити ряд проблем сучасного викладання навчальних дисциплін. Для підготовки до подальшого тестування на практичному, підсумковому занятті, модульному контролі або ж іспиті студенти мають можливість в вільний час самостійно працювати в одному з комп’ютерних класів кафедри, також бази тестів та ситуаційних задач доступні для опрацювання на сайті кафедри.Планова ефективна організація самостійної роботи студентів на кафедрі створює умови для зацікавленості у вивченні, стимулює процес навчання і сприяє підвищення якості підготовки майбутніх фахівців медичного профілю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтава : Астрая | uk_UA |
dc.title | Особливості організації самостійної роботи студентів медичних ВУЗів на кафедрі анатомії людини | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 373.5.016:5+378.016:5](062) | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра анатомії людини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TTSD_2021_karysh.pdf | 325,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.