Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16061
Назва: Застосування коуч-педагогіки на післядипломному етапі вищої медичної освіти
Автори: Петрова, Анна Володимирівна
Куроєдова, Віра Дмитрівна
Галич, Людмила Борисівна
Виженко, Євгеній Євгенович
Стасюк, Олексій Анатолійович
Ніколішин, Ігор Анатолійович
Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна
Дата публікації: 2021
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Застосування коуч-педагогіки на післядипломному етапі вищої медичної освіти / А. В. Петрова, В. Д. Куроєдова, Л. Б. Галич [та ін.] // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 206–207.
Короткий огляд (реферат): Сучасна вища освіта вимагає переосмислення застарілих підходів до освітнього процесу, тому коуч- педагогіка набирає все ширшої популярності серед педагогів закладів вищої освіти. Її мета полягає в тому, щоб учні ставали більш активними учасниками процесу навчання, були мотивованіші до навчання й роботи і самоорганізовані.
Modern higher education requires a rethinking of outdated approaches to the educational process, so coaching pedagogy is becoming increasingly popular among teachers of higher education. Its goal is for students to become more active participants in the learning process, be more motivated to learn and work, and be more independent.
Ключові слова: коучинг
коуч-педагогіка
мотивація
лікар-інтерн
coaching
coach-pedagogy
motivation
intern
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16061
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-ортодонтів
Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrova_Zastosuvannya_kouch_tehnologii.pdf59,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.