Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16113
Назва: | Формування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчання |
Автори: | Сидоренко, Антоніна Григорівна Луценко, Руслан Володимирович Чечотіна, Світлана Юріївна Луценко, Ольга Анатоліївна Капустник, Юрій Олексійович Sydorenko, A. G. Lutsenko, R. V. Chechotina, S. Yu. Lutsenko, O. A. Kapustnick, Yu. O. |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Формування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчання / А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко, Чечотіна С. Ю. [та ін.] // Психолого-педагогічні кординати розвитку особистості : зб. наук. матеріалів ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 3–4 червня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 195–198. |
Короткий огляд (реферат): | Таким чином, дистанційна форма навчання потребує високої кваліфікації викладача, який організовує, координує та контролює процес навчання у групі в цілому і кожного окремого студента. За умов сьогодення потрібно розвивати різні варіанти максимально індивідуалізованого «змішаного навчання» та «гнучкого навчання», які здатні зацікавити предметом та розвивати позитивну навчальну мотивацію у здобувачів освіти. |
Ключові слова: | дистанційне навчання мотивація професійний розвиток |
УДК: | 378.147 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16113 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
AH_Sydorenko.pdf | 961,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.