Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16113
Назва: Формування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчання
Автори: Сидоренко, Антоніна Григорівна
Луценко, Руслан Володимирович
Чечотіна, Світлана Юріївна
Луценко, Ольга Анатоліївна
Капустник, Юрій Олексійович
Sydorenko, A. G.
Lutsenko, R. V.
Chechotina, S. Yu.
Lutsenko, O. A.
Kapustnick, Yu. O.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Формування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчання / А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко, Чечотіна С. Ю. [та ін.] // Психолого-педагогічні кординати розвитку особистості : зб. наук. матеріалів ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 3–4 червня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 195–198.
Короткий огляд (реферат): Таким чином, дистанційна форма навчання потребує високої кваліфікації викладача, який організовує, координує та контролює процес навчання у групі в цілому і кожного окремого студента. За умов сьогодення потрібно розвивати різні варіанти максимально індивідуалізованого «змішаного навчання» та «гнучкого навчання», які здатні зацікавити предметом та розвивати позитивну навчальну мотивацію у здобувачів освіти.
Ключові слова: дистанційне навчання
мотивація
професійний розвиток
УДК: 378.147
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16113
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AH_Sydorenko.pdf961,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.