Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16227
Назва: Дидактичний потенціал диференціації навчання
Автори: Гончарова, Євгенія Євгенівна
Ефендієва, Світлана Миколаївна
Недільченко, Вікторія Ігорівна
Гончарова, Евгения Евгеньевна
Эфендиева, Светлана Николаевна
Недильченко, Виктория Игоревна
Honcharova, Ye. Ye.
Efendiieva, S. M.
Nedilchenko, V. I.
Дата публікації: 4-чер-2021
Бібліографічний опис: Гончарова Є. Є. Дидактичний потенціал диференціації навчання / Є. Є. Гончарова, С. М. Ефендієва, В. І. Недільченко // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021. – P. 53–55.
Короткий огляд (реферат): У аспекті модернізації вищої медичної освіти розглянуто переваги диференціації навчання, спрямованої на оптимізацію умов самореалізації кожного індивіда у процесі успішного оволодіння професійно значущими знаннями. На основі досліджень науковців проаналізовано специфічні ознаки дефініцій «навчання», «учіння» та «викладання» як складових процесу спільної діяльності викладача і учнів. Сформульовано сутність основних складових диференціації навчання.
The advantages of differentiated learning aimed at optimizing the conditions of self-realization of each individual in the process of successful acquisition of professionally relevant knowledge with regard of enhancement of higher medical education have been considered. Based on the research of scientists, the specific features of the definitions of “learning”, “studies” and “teaching” as the components of the process of joint activities of teacher and students have been analyzed. The essence of the main components of differentiated learning has been formulated.
Ключові слова: модернізація освіти
навчання
учіння
викладання
диференціація навчання
дидактичне забезпечення
індивідуально-психологічні особливості
enhancement of education
learning
studies
teaching
differentiated learning
didactic support
individual psychological features
УДК: 378.147
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16227
Розташовується у зібраннях:Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Didaktichniy_potentsial_diferentsíatsíí̈_navchannya.pdf534,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.