Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолянська, Валентина Павлівна-
dc.contributor.authorЗвягольська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorДерев’янко, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorПолянская, Валентина Павловна-
dc.contributor.authorЗвягольская, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorДеревянко, Татьяна Васильевна-
dc.contributor.authorPolianska, V. P.-
dc.contributor.authorZviaholska, I. M.-
dc.contributor.authorDerevianko, T. V.-
dc.date.accessioned2021-06-22T11:32:38Z-
dc.date.available2021-06-22T11:32:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПолянська В. П. Педагогічно-організаційні аспекти дистанційного навчання в медицині / В. П. Полянська, І. М. Звягольська, Т. В. Дерев’янко // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2021. – Т. 21, вип. 1 (73). – С. 137–141.uk_UA
dc.identifier.isbn2077-1096 (print)-
dc.identifier.issn2077-1126 (online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16237-
dc.description.abstractПостійно зростаючий обсяг нових знань, розробки високоточних діагностичних методів, ефективних технологій лікування, поява новітніх інформаційних технологій та засобів комунікації потребують нововведень в систему медичної освіти. Однією з важливих тенденцій розвитку сучасної освіти стало широке впровадження різних технологій дистанційного навчання. У статті розглядаються основні задачі дистанційного навчання в медичній галузі та наукові підходи їх вирішення під час організації освітнього процесу. Тому метою даної публікації є аналіз та висвітлення засад організації дистанційного навчання. Для ефективної організації дистанційного навчання необхідно керуватися основними дидактичними принципами та використанням, переважно, інформаційно-рецептивного і дослідницького методів. Для забезпечення дистанційного навчання можуть бути рекомендовані основні технології дистанційного навчання такі, як кейс-технології, ТВ-технології, веб-платформи. Досвід організації дистанційного навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Української медичної стоматологічної академії показав, що в умовах карантинних обмежень оптимальним було впровадження змішаних комп’ютерних та Інтернет-технологій. Найбільш пристосованими і простими у користуванні для проведення практичних занять виявились платформи ZOOM і Google Classroom. Проте, залишається відкритою проблема набуття практичних навичок здобувачами медичної освіти, а саме: робота з мікроскопом, приготування препаратів, культивування мікроорганізмів, постановка та облік антибіотикограм, постановка серологічних реакцій, тощо. Таким чином, педагогічно-організаційні засади дистанційного медичного навчання сприяють впровадженню новітніх інформаційних технологій в освітній простір, але на даному етапі розвитку суспільства може розглядатися лише як складова традиційних форм навчання.uk_UA
dc.description.abstractПостоянно растущий объем новых знаний, разработка высокоточных диагностических методов, эффективных технологий лечения, появление новейших информационных технологий и средств коммуникации требуют нововведений в систему медицинского образования. Одной из важных тенденцій развития современного образования стало широкое внедрение различных технологий дистанционного обучения. В статье рассматриваются основные задачи дистанционного обучения в медицинской отрасли и научные подходы их решения при организации учебного процесса. Поэтому целью данной публикации является анализ и освещение основ организации дистанционного обучения. Для эффективной организации дистанционного обучения необходимо руководствоваться основными дидактическими принципами с использованием, преимущественно, информационно-рецептивного и исследовательского методов. Для обеспечения дистанционного обучения могут быть рекомендованы основне технологии дистанционного обучения такие, как кейс-технологии, ТВ-технологии, веб-платформы. Опыт организации дистанционного обучения на кафедре микробиологии, вирусологии и иммунологии Украинской медицинской стоматологической академии показал, что в условиях карантина оптимальным было внедрение смешанных компьютерных и Интернет-технологий. Наиболее приспособленными и простыми в использовании для проведения практических занятий оказались платформы ZOOM и Google Classroom. Однако, остается открытым проблема приобретения практических навыков соискателями медицинского образования, такими как: работа с микроскопом, приготовление препаратов, культивирование микроорганизмов, постановка и учет антибиотикограмм, постановка серологических реакций. Таким образом, педагогически- организационные основы дистанционного медицинского обучения способствуют внедрению новейших информационных технологий в образовательное пространство, но на данном этапе развития общества можно рассматривать дистанционное обучение лишь как составную традиционных форм.uk_UA
dc.description.abstractThe constantly growing amount of new knowledge, development of science-based diagnostic methods, effective treatment technologies, emergence of the latest innovative technologies and means of communication require revolutionary changes in the system of medical education. One of the important trends in the development of modern education has been the widespread introduction of various distance learning technologies. The article considers the main tasks of distance learning in the medical field and scientific approaches to its implementation. Therefore, the purpose of this article is to analyze and highlight the principles of distance learning. For effective organization of distance learning it is necessary to follow the basic didactic principles and to apply information-receptive and research methods. To ensure effectiveness of distance learning, basic distance learning technologies such as case technologies, TV technologies, and web platforms can be recommended. The experience of implementing distance learning at the Department of Microbiology, Virology and Immunology of the Ukrainian Medical Dental Academy has shown that in the conditions of quarantine restrictions, the introduction of mixed computer and Internet technologies is optimal. ZOOM and Google Classroom platforms have been found out to be the most adapted and easy to use for practical classes. However, the problem of acquiring practical skills by medical students is still remaining unsolved, and in particularly: work with a microscope, preparation of drugs, cultivation of microorganisms, production and accounting of antibioticograms, serological reactions, etc. Thus, the pedagogical and organizational principles of medical education contribute to the introduction of new information technologies into the educational context, but now can be considered only as part of the conventional teaching.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдистанційна навчанняuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectпроблемиuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectмедицинское образованиеuk_UA
dc.subjectпроблемыuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectproblemsuk_UA
dc.titleПедагогічно-організаційні аспекти дистанційного навчання в медициніuk_UA
dc.title.alternativeПедагогически-организационные аспекты дистанционного обучения в медицинеuk_UA
dc.title.alternativePedagogical and organizational aspects of distance learning in medicineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31718/2077-1096.21.1.137-
dc.subject.udc378.147:61uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології
Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 21, вип. 1 (73)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogihno-organisazijni_ashektu.pdf344,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.