Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієнко, О. В.-
dc.contributor.authorШевкун, А. В.-
dc.date.accessioned2021-06-24T10:51:47Z-
dc.date.available2021-06-24T10:51:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГордієнко О. В. Інтерактивні технології у викладанні іноземних мов професійного спрямування (з досвіду викладання у ЗДМУ) / О. В. Гордієнко, А. В. Шевкун // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021. – P. 56–59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16253-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу проблем впровадження дистанційної та змішаної форм навчання в умовах, спричинених пандемією, використовуючи інтерактивні технології при викладанні дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» студентам медичних закладів вищої освіти (на прикладі ЗДМУ). У результаті дослідження було розроблено сучасний комплекс методів, засобів та прийомів викладання дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням», доцільність яких визначалась критеріями, які затверджені в робочих програмах з дисципліни, програмах, розроблених спільно з Британською Радою та рекомендованих Міністерством освіти і науки України, а також Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти. Результати дослідження дозволяють представити навчальний матеріал засобами дистанційного навчання без суттєвих якісних втрат і сприяють більш ефективному досягненню цілей, передбачених програмою вивчення дисципліни, зберігаючи стимул та зацікавленість студентів в освітньому процесі. Запропонований у статті комплексний підхід до вирішення нагальних проблем з викладання іноземної мови в сучасних умовах є перспективним і стане у нагоді не лише на період дистанційної та змішаної форм навчання, а й після пандемії, як допоміжний при впровадженні та оцінюванні самостійної роботи студентів.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the problems of introduction of distance and blended forms of education in the conditions caused by the pandemic, using interactive technologies in teaching the discipline “Foreign language for specific purposes ” to students of medical institutions of higher education (ZSMU case study). As a result of the research, a set of modern methods and means of teaching the discipline has been designed, expediency of which was determined by the criteria of approved programs in the discipline, programs developed together with the British Council and recommended by the Ministry of Education and Science of Ukraine, as well as CEFRL. The results of the study allow to present educational material by means of distance learning without significant quality losses and contribute to more effective achievement of the goals set by the program of the discipline, while maintaining the incentive and interest of students in the educational process. The comprehensive approach to solving urgent problems suggested in the article is promising and will be useful not only for the period of distance and blended learning, but also after the pandemic, as an aid in the implementation and evaluation of independent work of students.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectіноземна мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectстудент-медикuk_UA
dc.subjectплатформа MS Teamsuk_UA
dc.subjectдистанційні форми навчанняuk_UA
dc.subjectасинхронний та синхронний режими викладанняuk_UA
dc.subjectforeign language for specific purposesuk_UA
dc.subjectEnglish languageuk_UA
dc.subjecthigher education establishmentuk_UA
dc.subjectmedical studentuk_UA
dc.subjectMicrosoft Teamsuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectasynchronous and synchronous teaching modesuk_UA
dc.titleІнтерактивні технології у викладанні іноземних мов професійного спрямування (з досвіду викладання у ЗДМУ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.143uk_UA
Розташовується у зібраннях:Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hordiienko_Interaktyvni_tekhnolohii.pdf232,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.