Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовська, О. В.-
dc.date.accessioned2021-07-05T06:34:00Z-
dc.date.available2021-07-05T06:34:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛитовська О. В. Латина для міленіалів: як сьогодні зацікавити латинською мовою здобувачів вищої освіти / О. В. Литовська // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021 – P. 127–131.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16332-
dc.description.abstractЛатинська мова продовжує займати місце у переліку базових знань для багатьох спеціальностей. Працюючи зі студентами-міленіалами, викладач часто стикається з низькою обізнаністю щодо античної історії та культури. Тож розробляючи заохочення до вивчення латини та пояснення матеріалу через асоціації із фоновими знаннями, цей факт має бути врахованим. Пропонуємо звернути увагу на збільшення присутності латини у масовій культурі та популярних медіа. Посилання на знайомі сучасним студентам назви брендів, кінострічок, музичних творів, книги та телесеріали можуть постати засобом побудови нових когнітивних зв’язків. Як свідчить досвід іноземних викладачів «живої латини», використання сучасних інформаційних каналів (Youtube, Instagram, блоги) допомагає донесенню інформації звичними для міленіалів способом.uk_UA
dc.description.abstractLatin language holds it place among basic disciplines for numerous specialities. Working with millennial teacher usually meets low acknowledgement about Ancient history and culture. This fact must be taken to consideration developing encouragement for studying Latin and explanations through associations with basic knowledge. We suggest drawing attention to significant rise of Latin presence in mass culture and popular media. References to familiar to students brand names, movies, music, books, TV-series may become a tool for development of new cognitive connections. As the experience of foreign teachers of “live Latin” proves usage of modern information channels (YouTube, Instagram, blogs) is great assistance in delivering information to millennials in the way they are used to.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectлатинська моваuk_UA
dc.subjectміленіалиuk_UA
dc.subjectмасова культураuk_UA
dc.subjectбрендиuk_UA
dc.subjectYouTubeuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectLatin languageuk_UA
dc.subjectmillennialsuk_UA
dc.subjectpopular cultureuk_UA
dc.subjectbrandsuk_UA
dc.subjectYouTubeuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.titleЛатина для міленіалів: як сьогодні зацікавити латинською мовою здобувачів вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.091:004.738.5:378.016=124uk_UA
Розташовується у зібраннях:Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litovska_Latina_dlya_milenialiv.pdf328,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.