Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСодомора, П. А.-
dc.contributor.authorЄрченко, O. B.-
dc.date.accessioned2021-07-06T13:01:21Z-
dc.date.available2021-07-06T13:01:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСодомора П. А. Філософські парадокси vs парадокси мови / П. А. Содомора, O. B. Єрченко // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021 – P. 203–208.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16351-
dc.description.abstractThe phenomena of knowledge acquisition and the process of learning have been discussed and studiedfor centuries, since ancient times. Most important points of view on the issue were expressed by Greek philosophers who considered the learning processes as a certain motion from imperfect to more perfect. The article makes an attempt the studying the process of learning on the basis of learning the second language. In general there are two approaches to linguistic theorizing (externalism and essentialism) which originate in ancient times. The article argues that the phenomenon of language possesses a paradoxical nature that seems not to be unambiguously explained by behavioristic theories.uk_UA
dc.description.abstractЯвище засвоєння мови та процес навчання обговорюється і вивчається століттями ще з античних часів. Найважливіші погляди на це питання були представлені грецькими філософами, які вважали процес вивчення певним рухом від недосконалого до досконалішого. У статті робиться спроба дослідити процес вивчення, на основі вивчення другої мови. Загалом існують два підходи до лінгвістичного теоретизування (екстерналізм та есенціалізм), що беруть свій початок в час античности. У статті стверджується факт того, що явище мови має парадоксальну природу, яка, як видається, однозначно пояснюється біхейвіористичними теоріями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectknowledge acquisitionuk_UA
dc.subjectprocess of learninguk_UA
dc.subjectlearning the second languageuk_UA
dc.subjectparadoxical natureuk_UA
dc.subjectexternalismuk_UA
dc.subjectessentialismuk_UA
dc.subjectbehavioristic theoriesuk_UA
dc.subjectзасвоєння мовиuk_UA
dc.subjectпроцес вивченняuk_UA
dc.subjectвивчення другої мовиuk_UA
dc.subjectпарадоксальність природиuk_UA
dc.subjectбіхейвіоричтичні теоріїuk_UA
dc.subjectекстерналізмuk_UA
dc.subjectесенціалізмuk_UA
dc.titleФілософські парадокси vs парадокси мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc811.111:82.0-84uk_UA
Розташовується у зібраннях:Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sodomora_Filosofski_paradoksi.pdf365,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.