Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16365
Title: Мотивація як основний фактор у вивченні іноземних мов студентів не філологічних спеціальностей
Authors: Халявка, Л. В.
Issue Date: 2021
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Халявка Л. В. Мотивація як основний фактор у вивченні іноземних мов студентів не філологічних спеціальностей / Л. В. Халявка // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021 – P. 244–246.
Abstract: One of the best ways to increase learning motivation is to solve problems. The following key elements that aid the teacher in the learning process: material regulation, problem-based learning and play activities have been identified.
Keywords: motivation
language
teacher
learning process
UDC: 378.016:811
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/16365
Appears in Collections:Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halyavka_motivaciya.pdf273,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.