Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16365
Назва: Мотивація як основний фактор у вивченні іноземних мов студентів не філологічних спеціальностей
Автори: Халявка, Л. В.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Халявка Л. В. Мотивація як основний фактор у вивченні іноземних мов студентів не філологічних спеціальностей / Л. В. Халявка // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021 – P. 244–246.
Короткий огляд (реферат): One of the best ways to increase learning motivation is to solve problems. The following key elements that aid the teacher in the learning process: material regulation, problem-based learning and play activities have been identified.
Ключові слова: motivation
language
teacher
learning process
УДК: 378.016:811
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16365
Розташовується у зібраннях:Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halyavka_motivaciya.pdf273,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.