Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16365
Назва: | Мотивація як основний фактор у вивченні іноземних мов студентів не філологічних спеціальностей |
Автори: | Халявка, Л. В. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавець: | Полтавський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Халявка Л. В. Мотивація як основний фактор у вивченні іноземних мов студентів не філологічних спеціальностей / Л. В. Халявка // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021 – P. 244–246. |
Короткий огляд (реферат): | One of the best ways to increase learning motivation is to solve problems. The following key elements that aid the teacher in the learning process: material regulation, problem-based learning and play activities have been identified. |
Ключові слова: | motivation language teacher learning process |
УДК: | 378.016:811 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16365 |
Розташовується у зібраннях: | Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Halyavka_motivaciya.pdf | 273,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.