Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16374
Назва: Части речи в лингвистическом и лингводидактическом аспекте: актуальные проблемы
Інші назви: Частини мови у лінгвістичному та лінгводидактичному аспектах: актуальні проблеми
Parts of the speech in the linguistic and linguo didactical aspects: actual problems
Автори: Тукова, Татьяна Владимировна
Тукова, Тетяна Володимирівна
Tukova, T. V.
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Тукова Т. В. Части речи в лингвистическом и лингводидактическом аспекте: актуальные проблемы / Т. В. Тукова // Русский язык и литература: проблемы изучения и преподавания : сб. науч. трудов ; под общ. ред. Л. А. Кудрявцевой. – Киев, 2014. – Вып. 8. – С. 61–66.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается проблема критериев выделения лексико-грамматических классов слов в русле современных научных парадигм. Исходя из эволюции концептуализации мира на лексическом и грамматическом уровнях, предлагается корректно использовать термины, разграничивая понятия части речи и функционально-семантического поля. Логичным представляется выделение основных знаменательных частей речи, контаминантов, служебных релятивных частей речи, особых категорий слов. Обосновывается лингводидактический потенциал такого подхода к изучению частей речи в школе.
В статті розглядається проблема критеріїв виділення лексико-граматичних класів слів у руслі сучасних наукових парадигм. Виходячи з еволюції концептуалізації світу на лексичному та граматичному рівнях, пропонується коректно використовувати терміни, розмежовуючи поняття частини мови та функціонально-семантичного поля. Логічним видається виділення знаменних основних частин мови, контамінантів, службових релятивних частин мови та особливих категорій слів. Обгрунтовується лінгводидактичний потенціал такого підходу до вивчення частин мови у школі; The problem of lexico-grammatical classes’ criteria identifying in terms of modern scientific paradigms is observed in the article. Correct using of the terms, differentiating between notions of part of the speech and functional-grammatical field, based on the evolution of the world’s conceptualization on the lexical and grammatical levels is proposed. Identifying the main and concept words, contaminants, auxiliary relative parts of speech, specific words’ categories appears to be logical. Linguo-didactic potential of this approach to parts of the speech studying at school is accounted for
Ключові слова: части речи
функционально-семантическое поле
концептуализация мира
гетерогенный принцип
лингводидактический потенциал
частини мови
функціонально-граматичне поле
концептуалізація світу
гетерогенний принцип
лінгводидактичний потенціал
parts of speech
functional-grammatical field
world’s conceptualization
heterogenic principle
linguo-didactical potential
УДК: 81’367.625
ISSN: 2305-7319
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16374
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chasti_rechi.pdf137,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.