Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТукова, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorТукова, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorTukova, T. V.-
dc.date.accessioned2021-07-12T09:09:32Z-
dc.date.available2021-07-12T09:09:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТукова Т. В. Части речи в лингвистическом и лингводидактическом аспекте: актуальные проблемы / Т. В. Тукова // Русский язык и литература: проблемы изучения и преподавания : сб. науч. трудов ; под общ. ред. Л. А. Кудрявцевой. – Киев, 2014. – Вып. 8. – С. 61–66.uk_UA
dc.identifier.issn2305-7319-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16374-
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема критериев выделения лексико-грамматических классов слов в русле современных научных парадигм. Исходя из эволюции концептуализации мира на лексическом и грамматическом уровнях, предлагается корректно использовать термины, разграничивая понятия части речи и функционально-семантического поля. Логичным представляется выделение основных знаменательных частей речи, контаминантов, служебных релятивных частей речи, особых категорий слов. Обосновывается лингводидактический потенциал такого подхода к изучению частей речи в школе.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема критеріїв виділення лексико-граматичних класів слів у руслі сучасних наукових парадигм. Виходячи з еволюції концептуалізації світу на лексичному та граматичному рівнях, пропонується коректно використовувати терміни, розмежовуючи поняття частини мови та функціонально-семантичного поля. Логічним видається виділення знаменних основних частин мови, контамінантів, службових релятивних частин мови та особливих категорій слів. Обгрунтовується лінгводидактичний потенціал такого підходу до вивчення частин мови у школі; The problem of lexico-grammatical classes’ criteria identifying in terms of modern scientific paradigms is observed in the article. Correct using of the terms, differentiating between notions of part of the speech and functional-grammatical field, based on the evolution of the world’s conceptualization on the lexical and grammatical levels is proposed. Identifying the main and concept words, contaminants, auxiliary relative parts of speech, specific words’ categories appears to be logical. Linguo-didactic potential of this approach to parts of the speech studying at school is accounted foruk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectчасти речиuk_UA
dc.subjectфункционально-семантическое полеuk_UA
dc.subjectконцептуализация мираuk_UA
dc.subjectгетерогенный принципuk_UA
dc.subjectлингводидактический потенциалuk_UA
dc.subjectчастини мовиuk_UA
dc.subjectфункціонально-граматичне полеuk_UA
dc.subjectконцептуалізація світуuk_UA
dc.subjectгетерогенний принципuk_UA
dc.subjectлінгводидактичний потенціалuk_UA
dc.subjectparts of speechuk_UA
dc.subjectfunctional-grammatical fielduk_UA
dc.subjectworld’s conceptualizationuk_UA
dc.subjectheterogenic principleuk_UA
dc.subjectlinguo-didactical potentialuk_UA
dc.titleЧасти речи в лингвистическом и лингводидактическом аспекте: актуальные проблемыuk_UA
dc.title.alternativeЧастини мови у лінгвістичному та лінгводидактичному аспектах: актуальні проблемиuk_UA
dc.title.alternativeParts of the speech in the linguistic and linguo didactical aspects: actual problemsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc81’367.625uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chasti_rechi.pdf137,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.