Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16514
Назва: Результати анкетування студентів щодо особливостей реалізації дистанційного навчання
Інші назви: Results of students survey about features of distance learning
Автори: Рябушко, Олена Борисівна
Єрошенко, Галина Анатоліївна
Климач, Тетяна Миколаївна
Ваценко, Анжела Володимирівна
Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна
Шевченко, Костянтин Васильович
Ryabushko, O. B.
Yeroshenko, G. A.
Klimach, T. N.
Vatsenko, A. V.
Ulanovska-Tsyba, N. A.
Shevchenko, K. V.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Результати анкетування студентів щодо особливостей реалізації дистанційного навчання / О. Б. Рябушко, Г. А. Єрошенко, Т. М. Климач [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2021. – Вип. 2 (160). – С.165–169.
Короткий огляд (реферат): Сучасний розвиток інформаційних технологій спонукає до отримання освітніх послуг у форматі дистанційного навчання. Пандемія COVID-19 змусила вищі навчальні заклади багатьох країн світу й України в тому числі, активно і швидко впроваджувати дистанційну освіту в умовах карантину, що потребувало гнучкої перебудови навчального процесу. Дана робота присвячена аналізу результатів анонімного опитування студентів щодо їх ставлення до дистанційної форми навчання в умовах карантину. Опитування здійснювалося на основі спеціально розробленої анкети. За допомогою анкетування визначили, що студенти вважають перевагами, а що недоліками дистанційного навчання, які навчальні дисципліни виявилися найбільш складними для вивчення під час карантину, які вимоги висувають студенти до теоретичних та демонстраційних матеріалів, які інформаційні платформи та сервіси обирають для отримання якісної освіти. Результати цього дослідження дали можливість зробити деякі висновки. Отже більшість опитаних студентів позитивно оцінили організацію та навчально-методичне забезпечення дистанційного навчання в нашому учбовому закладі та визначили його, як головне джерело надходження навчальної інформації. При цьому, студенти віддають перевагу дистанційному навчанню із застосуванням платформи ZOOM та сервісу Google Classroom. Серед переваг дистанційного навчання більшість опитаних зазначили можливість регулювати власний режим навантаження та наявність передумов до розвитку особистої ініціативи. Недоліками дистанційної форми навчання студенти вважають відсутність особистого контакту з викладачем, недостатнє спілкування з одногрупниками та надмірне навчальне навантаження. Як пропозиції щодо удосконалення дистанційного навчання студенти найчастіше пропонують включати більше презентацій, схем, таблиць у навчальні матеріали та, по можливості розміщувати всі дисципліни на одній інформаційній платформі. Дистанційне навчання – перспективна форма організації навчального процесу, у якій здобувач освіти виступає активним суб’єктом навчання, що сприяє його самостійності та підвищенню навчальної мотивації. Обов’язком науково-педагогічних працівників є робота над створенням умов для самореалізації студентів в навчальній діяльності.
Modern development of information technologies encourages the receipt of educational services in the format of distance learning. The COVID-19 pandemic forced higher education institutions in many countries, including Ukraine, to actively and quickly implement distance education in quarantine, which required a flexible restructuring of the educational process. This work is devoted to the analysis of the results of an anonymous survey of students regarding their attitude to distance learning in quarantine. The survey was conducted on the basis of a specially designed questionnaire. The questionnaire was used to determine what students consider the advantages and disadvantages of distance learning, which disciplines were the most difficult to study during quarantine, which requirements students make for theoretical and demonstration materials, which information platforms and services they choose to receive quality education. The results of this study made it possible to draw some conclusions. Thus, most of the surveyed students positively assessed the organization and teaching and methodological support of distance learning in our institution and identified it as the main source of educational information. At the same time, students prefer distance learning using the ZOOM platform and the Google Classroom service. Among the advantages of distance learning, most respondents noted the ability to regulate their own workload and the presence of prerequisites for the development of personal initiative. The disadvantages of distance learning students are the lack of personal contact with the teacher, insufficient communication with classmates and excessive workload. As suggestions for improving distance learning, students often offer to include more presentations, diagrams, tables in educational materials and, if possible, place all disciplines on one information platform. Distance learning is a promising form of organization of the educational process, in which the student is an active subject of learning, which contributes to his independence and increase learning motivation. The duty of scientific and pedagogical workers is to work on creating conditions for self-realization of students in educational activities.
Ключові слова: дистанційна форма навчання
анкетування
карантин
студенти
викладачі
якісна освіта
distance learning
questionnaire
quarantine
students
teachers
quality education
УДК: 378.147:61
ISSN: 2523-4110
2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2021-2-160-165-169
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16514
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра біології
Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (160)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rezyltatu_anketuvannya.pdf413,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.