Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16687
Назва: Improvement of teaching methods at the department of obstetrics and gynecology in Ivano-Frankivsk national medical university by introducing of new innovative technologies
Інші назви: Удосконалення методів викладання на кафедрі акушерства та гінекології Івано-Франківського національного медичного університету шляхом впровадження нових інноваційних технологій
Совершенствование методов преподавания на кафедре акушерства и гинекологии Ивано-Франковского национального медицинского университета путем внедрения новых инновационных технологий
Автори: Pakharenko, L. V.
Пахаренко, Л. В.
Дата публікації: 2018
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Pakharenko L. V. Improvement of teaching methods at the department of obstetrics and gynecology in Ivano-Frankivsk national medical university by introducing of new innovative technologies / L. V. Pakharenko // Вісник проблем біології і медицини. – 2018. – Вип. 3 (145). – С. 224–226.
Короткий огляд (реферат): Мета. Підвищити ефективність навчального процесу та сприяти формуванню клінічного мислення при вивченні студентами 6 курсу медичного факультету теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» шляхом розробки та впровадження нових інноваційних технологій. Об’єкт і методи. За допомогою програми «Віртуальний пацієнт» працівниками кафедри акушерства та гінекології була створена клінічна задача з теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» для студентів шостого курсу медичного факультету. Програма «Віртуальний пацієнт» розроблена компанією Microsoft та адаптована інженерами інформаційного відділу Івано-Франківського національного медичного університету. Результати. У статті представлено досвід застосування програми «Віртуальний пацієнт» при викладанні теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» для студентів шостого курсу медичного факультету. Особливістю педагогічного впровадження є інноваційний підхід навчання, що сприяє кращому засвоєнню теми, формуванню професійно-компетентного підходу з врахуванням індивіду- альних особливостей хворого. Висновки. Застосування програми «Віртуальний пацієнт» при вивченні студентами 6 курсу медичного фа- культету теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» дозволяє під- вищити якість засвоєння теми, удосконалити застосування теоретичних знань, а також забезпечує розвиток особистості студентів, їх професійних якостей та клінічного мислення.
Цель. Повысить эффективность учебного процесса и способствовать формированию клинического мышления студентов 6 курса медицинского факультета при изучении темы «Бесплодный брак. Организация, структура и задачи службы планирования семьи» путем разработки и внедрения новых инновационных технологий. Объект и методы. Сотрудники кафедры акушерства и гинекологии создали клиническую задачу по вышеупомянутой теме для студентов шестого курса медицинского факультета с помощью программы «Вирту- альный пациент». Результаты. В статье представлен опыт использования программы «Виртуальный пациент» в обучении. Особенностью педагогической реализации является инновационный подход преподавания, который способствует лучшему усвоению темы, формированию профессионально грамотного подхода с учетом индивидуальных особенностей пациента. Выводы. Использование программы «Виртуальный пациент» при изучении темы «Бесплодный брак. Ор- ганизация, структура и задачи службы планирования семьи» при обучении студентов 6-го курса медицинского факультета позволяет улучшить качество усвоения темы, применение теоретических знаний, а также обеспечить развитие личности студентов, их профессиональных качеств и клинического мышления.
Aim. To increase the effectiveness of the educational process and contribute to the formation of clinical thinking during studying of the 6th course students of the medical faculty the topic “Infertile marriage. Organization, structure and tasks of the family planning service” by developing and implementing new innovative technologies. Object and methods. The staff of the Department of Obstetrics and Gynecology created a clinical task on above mentioned theme for the sixth year students of the medical faculty with the help of the program “Virtual Patient”. Results. The article presents the experience of using the program “Virtual Patient” in teaching. The peculiarity of pedagogical implementation is the innovative approach of teaching, which contributes to the better mastering of the topic, the formation of a professionally competent approach, taking into account the individual characteristics of the patient. Conclusions. Using of the program “Virtual Patient” in the study of the topic “Infertile marriage. Organization, structure and tasks of the family planning service” by 6th year students of the medical faculty allows to improve the quality of mastering of the topic, improve the application of theoretical knowledge, and also ensures the development of the personality of students, their professional qualities and clinical thinking.
Ключові слова: інноваційні технології
викладання
акушерство та гінекологія
инновационные технологии
преподавание
акушерство и гинекология
innovative technologies
teaching
obstetrics and gynecology
ISSN: 2523-4110
2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2018-3-145-224-226
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16687
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pakharenko_Improvement.pdf156,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.