Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16696
Назва: Навчальний процес очима студентів: результати анкетування після завершення вивчення дисципліни «Радіологія»
Інші назви: Учебный процесс глазами студентов: результаты анкетирования после завершения изучения дисциплины «Радиология»
Education from student prospective: survey results after completion of the Radiology course
Автори: Якубовська, О. М.
Коваленко, Т. П.
Семененко, А. І.
Ясько, В. В.
Баланюк, О. Б.
Редчіц, М. А.
Якубовская, О. М.
Коваленко, Т. П.
Семененко, А. И.
Ясько, В. В.
Баланюк, О. Б.
Редчиц, Н. А.
Yakubovska, O. M.
Kovalenko, T. P.
Semenenko, A. I.
Yasko, V. V.
Balaniuk, O. B.
Redchits, M. A.
Дата публікації: 2018
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Навчальний процес очима студентів: результати анкетування після завершення вивчення дисципліни «Радіологія» / О. М. Якубовська, Т. П. Коваленко, А. І. Семененко [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2018. – Вип. 3 (145). – С. 231–233.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – з’ясувати ставлення студентів до організації викладання навчальної дисципліни «Радіологія» на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Об’єкт і методи дослідження: після завершення вивчення дисципліни «Радіологія» було проведено анкетування студентів третього курсу ВНМУ імені М.І. Пирогова, що стосувалося різних складових частин організації навчального процесу та рівня викладання предмету, окрім того, студенти мали змогу надати особисті рекомендації для його покращення. Результати досліджень та їх обговорення: при оцінці за 10-бальною шкалою рівень викладання оцінений у 8,35 балів, організація навчального процесу у 7,85 балів, міжособистісні відносини між виклада- чем і студентом у 8,95 балів. В якості рекомендацій студенти найбільш часто висловлювали побажання щодо збільшення кількості практичних занять, що проводяться в клініці. Висновки: за результатами анкетування, викладання дисципліни «Радіологія» проводиться на досить високому рівні. Кількісні результати анкетування можуть бути використані для моніторингу рівня викладання даної дисципліни та інших дисциплін в майбутньому.
Цель исследования – выяснить отношение студентов к организации преподавания учебной дисциплины «Радиология» на кафедре лучевой диагностики, лучевой терапии и онкологии Винницкого национального медицинского университета имени Н.И. Пирогова. Объект и методы исследования: после завершения изучения дисциплины «Радиология» было проведено анкетирование студентов третьего курса ВНМУ имени М.И. Пирогова, которое касалось различных сторон организации учебного процесса и уровня преподавания предмета, кроме того, студенты имели возможность предоставить личные рекомендации для его улучшения качества преподавания. Результаты исследований и их обсуждение: при оценке по 10-балльной шкале уровень преподавания был оценен в 8,35 баллов, организация учебного процесса в 7,85 баллов, межличностные отношения между преподавателем и студентом в 8,95 баллов. В качестве рекомендаций студенты наиболее часто высказывали пожелания об увеличении количества практических занятий, проводимых в клинике. Выводы: по результатам анкетирования, преподавания дисциплины «Радиология» проводится на достаточно высоком уровне. Количественные результаты анкетирования могут быть использованы для мониторинга уровня преподавания данной дисциплины и других дисциплин в будущем.
Study Purpose: to analyze student evaluation of teaching process in Radiology Course at the Department of Radiology and Oncology, Vinnitsa National Pirogov Memorial Medical University. Study Object and Methods. Using the Online Survey Software “Survio”, a questionnaire was created and offered to the 3rd-year medical students to evaluate efficiency of education process and utilization of equipment in the course of Radiology at Vinnitsa National Pirogov Memorial Medical University. The students were also asked, using a scale from 1 to 10, to evaluate quality of teaching and interpersonal relationship between faculty and students. In addition, the students were able to describe advantages and disadvantages observed during studying Radiology, and also submit their recommendations how to enhance quality of teaching. Results and Discussion. Analysis of students responses reveals that quality of teaching was rated as 8.35 out of 10, organization of teaching process as 7.85 out of 10, and interpersonal relationship between Radiology faculty at Vinnitsa National Pirogov Memorial Medical University and students as 8.95 out of 10. Areas of improvement were indicated as excessive amount of material assigned to self-study, difficulties in interpreting radiologic images during practical classes, and assignment of clinical significant topics as self-directed learning. Students also recommended having more practical classes in the hospital settings. Summary. Results of student survey confirm high quality of education process in the course of Radiology at Vinnitsa National Pirogov Memorial Medical University. The presented approach may be used for monitoring of efficiency of education process in the same or other disciplines in future. Students recommendation will be used for further improvement of both curriculum and didactic process in Radiology at Vinnitsa National Pirogov Memorial Medical University.
Ключові слова: анкетування
начальний процес
якість викладання
дисципліна
вищий навчальний заклад
анкетирование
учебный процесс
качество преподавания
дисциплина
высшее учебное заведение
survey
teaching process
quality of education
discipline
higher education
УДК: 615.849:303.621.35:616-053.82
ISSN: 2523-4110
2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2018-3-145-231-233
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16696
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Education_from_student_prospective.pdf141,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.