Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorHavrylieva, K. H.-
dc.contributor.authorEfendiieva, S. M.-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorЛисанец, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorГаврильєва, Ксеня Григорівна-
dc.contributor.authorГаврильева, Ксения Григорьевна-
dc.contributor.authorЕфендієва, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorЭфендиева, Светлана Николаевна-
dc.date.accessioned2021-10-06T08:12:37Z-
dc.date.available2021-10-06T08:12:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationMastering the Interrogatives in Medical English for Professional Purposes / O. Bieliaieva, Yu. Lysanets, K. Havrylieva, S. Efendiieva // Наукові ракурси : зб. наук. праць / за ред. Л. Король, Л. Черчатої. – Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2021. – Вип. 3. – С. 59–68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16707-
dc.description.abstractУ статті представлено методи формування навичок утворення та вживання питальних речень у процесі викладання курсу фахової англійської мови в закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я». Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018). Розроблено лінгводидактичні механізми, спрямовані на розвиток, відпрацювання і систематизацію навичок вживання інтерогативних конструкцій в англійській мові.uk_UA
dc.description.abstractThe present paper focuses on the methods of developing the ability to form correct interrogative sentences depending on the situation in the clinical or academic setting in the process of training undergraduates, Ph.D. students, academic and clinical teachers at a medical university. The results of the research have been integrated into the 1st edition of Medical English for Academic Purposes by Yu. Lysanets, O. Bieliaieva, M. Melaschenko (2018). The authors developed the linguo-didactic mechanisms to support courses in professional English at higher medical educational institutions by teaching and revising the grammar material on interrogatives.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmedical terminologyuk_UA
dc.subjectinterrogative sentencesuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented traininguk_UA
dc.subjectintegrative approachuk_UA
dc.titleMastering the Interrogatives in Medical English for Professional Purposesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mastering_the_Interrogatives_in_Medical_English_for_Professional.pdf356,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.