Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorZnamenska, I. V.-
dc.contributor.authorHavrylieva, K. H.-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorЛисанец, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorЗнаменська, Іванна Владиславівна-
dc.contributor.authorЗнаменская, Иванна Владиславовна-
dc.contributor.authorГаврильєва, Ксеня Григорівна-
dc.contributor.authorГаврильева, Ксения Григорьевна-
dc.date.accessioned2021-10-06T08:31:56Z-
dc.date.available2021-10-06T08:31:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationThe Use of a Pragmatic-Based Approach to Teaching the FutureTense in Medical English for Professional Purposes / Yu. Lysanets, O. Bieliaieva, I. Znamenska, K. Havrylieva // Наукові ракурси : зб. наук. праць / за ред. Л. Король, Л. Черчатої. – Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2021. – Вип. 3. – C. 90–98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16708-
dc.description.abstractУ статті представлено методи формування навичок утворення та вживання майбутнього часу в процесі викладання курсу фахової англійської мови в закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я». Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018). Розроблено лінгводидактичні механізми, спрямовані на розвиток, відпрацювання і систематизацію навичок вживання майбутнього часу в англійській мові на основі прагматичного підходу.uk_UA
dc.description.abstractThe present paper explores the methods for effective mastering the future tense in the process of training undergraduates, Ph.D. students, academic and clinical teachers at a medical university. The results of the research have been integrated into the 1st edition of Medical English for Academic Purposes by Yu. Lysanets, O. Bieliaieva, M. Melaschenko (2018). The authors developed the linguo-didactic mechanisms to support courses in professional English at higher medical educational institutions by teaching and revising the grammar material on the basis of a pragmatic-based approach.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectEnglish for Professional Purposesuk_UA
dc.subjectpragmatic-based approachuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented traininguk_UA
dc.subjectintegrative approachuk_UA
dc.subjectthe future tenseuk_UA
dc.titleThe Use of a Pragmatic-Based Approach to Teaching the FutureTense in Medical English for Professional Purposesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_Use_of_a_Pragmatic-Based_Approach_to_Teaching.pdf483,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.