Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16765
Назва: Роль та актуальність міждисциплінарної інтеграції при вивченні анатомії людини
Інші назви: The role and actuality of interdisciplinary integration in the study of human anatomy
Автори: Білаш, Валентина Павлівна
Билаш, Валентина Павловна
Bilash, V. P.
Дата публікації: 2021
Видавець: МОЗ України, Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Білаш В. П. Роль та актуальність міждисциплінарної інтеграції при вивченні анатомії людини / В. П. Білаш // Вісник проблем біології і медицини. – 2021. – Вип. 3 (161). – С. 185–188.
Короткий огляд (реферат): Міжпредметна інтеграція медичних дисциплін в сучасних умовах організації освітнього процесу систематизує знання, навики та вміння здобувачів вищої освіти, допомагає успішно та раціонально пізнати факти, явища та процеси, сприяє усвідомленню необхідності отримання якісних знань з різних предметів чи навчальних курсів та визначає місце їх подальшого використання. У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти міждисциплінарної інтеграції при викладанні анатомії людини в медичному університеті. Розглянуто механізм реалізації предметно-орієнтованого навчання в межах вертикальної міждисциплінарної інтеграції та міжпредметної горизонтальної інтеграції, що дозволяє здійснювати об’єктно-орієнтоване навчання в закладі вищої освіти. Реалізація принципів міждисциплінарної інтеграції під час проведення практичних занять та читання лекцій вимагає від на- уково-педагогічних працівників кафедр університету глибоких та змістовних знань зі свого предмету та суміжних навчальних дисциплін для отримання оптимального балансу між матеріалом теми, що вивчається та інформацією з інших дисциплін. Принципи міждисциплінарної інтеграції при вивченні анатомії людини, як і інших дисциплін в медичному вузі, сприяють підвищенню мотивації здобувачів вищої медичної освіти до навчання та усвідомлення практичного значення набутих компетентностей у майбутній професійній діяльності. Застосування у навчальному процесі інтеграційних навчальних технологій дає змогу формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення та є ефективним варіантом вдосконалення викладання анатомії людини у медичному університеті.
Abstract. Interdisciplinary integration of medical disciplines in the modern organization of the educational process systematizes knowledge, skills, and abilities of higher education, helps to successfully and rationally learn facts, phenomena, and processes, promotes awareness of the need for quality knowledge in various subjects or courses and determines their further use. The article analyzes the theoretical and practical aspects of interdisciplinary integration in teaching human anatomy at a medical university. The mechanism of realization of subject-oriented education within the framework of vertical interdisciplinary integration and interdisciplinary horizontal integration is considered, which allows to carry out object-oriented education in a higher education institution. Implementation of the principles of interdisciplinary integration during practical classes and lectures requires research and teaching staff of the university departments of deep and meaningful knowledge of their subject and related disciplines to obtain an optimal balance between the material of the topic studied and information from other disciplines. The principles of interdisciplinary integration in the study of human anatomy, as well as other disciplines in medical school, help to increase the motivation of students of higher medical education to study and realize the practical significance of acquired competencies in future professional activities. The use of interdisciplinary technologies in the educational process will raise the student to a qualitatively new level of clinical thinking and based on the integration of knowledge – will provide an opportunity to solve complex problems of medical practice. Interdisciplinary integration is a necessary component of modern higher medical education, which encourages the creation of a productive system of knowledge, skills, abilities of students, improving the scientific and methodological base of educational institutions, improving the professional competence of professionals, and promoting the harmonious personality of future physicians.
Ключові слова: міждисциплінарна інтеграція
здобувачі освіти
анатомія людини
interdisciplinary integration
human anatomy
students
УДК: 611:378.14
ISSN: 2077-4214 (Print)
2523-4110 (On-line)
DOI: prefix: 10.29254/2077-4214
10.29254/2077-4214-2021-3-161-185-188
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16765
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини
Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (161)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021_VPBM_bilash_3(161).pdf125,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.