Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16868
Назва: Використання мультимедійних технологій в навчальному процесі під час дистанційного навчання
Інші назви: Использование мультимедийных технологий в учебном процессе во время дистанционного обучения
Use of multimedia technologies in educational process during distance learning
Автори: Андріянова, Ольга Юріївна
Каськова, Людмила Федорівна
Янко, Наталія Валентинівна
Яценко, Павло Ігорович
Андриянова, Ольга Юрьевна
Каськова, Людмила Фёдоровна
Янко, Наталия Валентиновна
Яценко, Павел Игоревич
Andriyanova, O. Yu.
Kaskova, L. F.
Yanko, N. V.
Yatsenko, P. I.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Використання мультимедійних технологій в навчальному процесі під час дистанційного навчання / О. Ю. Андріянова, Л. Ф. Каськова, Н. В. Янко, П. І. Яценко // Вісник проблем біології і медицини. – 2021. – Вип. 3 (161). – C. 181–184.
Короткий огляд (реферат): Сучасна медична освіта у теперішній час стикається зі значними складнощами, викликаними необхідністю дистанційного навчання в період пандемії COVID-19. Пов’язана з цим організація навчального процесу вимагає розширити застосування мультимедійних технологій, що дозволяє значно збільшити ефективність отримання знань, відкриває нові можливості в розвитку творчих здібностей здобувачів освіти. Дослідження спрямоване на застосування нової методичної системи навчання майбутніх лікарів з використанням інформаційних технологій, перш за все мультимедійних, під час проведення практичних занять у дистанційному форматі. Це диктує необхідність роботи з різними інтернет-платформами викладачів та студентів з метою одночасного надання викладачем теоретичних відомостей і показу демонстраційного матеріалу з високим ступенем наочності. Використання мультимедійних технологій дозволяє викладачеві більш ефективно управляти демонстрацією візуального матеріалу, організовувати групову роботу і створювати власні інноваційні розробки, робити освітній процес цікавим для студентів, мотивувати їх до активної пізнавальної діяльності, що, безумовно, дає їм можливість отримати якісну освіту. Більшість студентів стоматологів позитивно оцінили застосування мультимедійних технологій та зазначили, що в умовах карантину це є одним із основних джерел надходження навчальної інформації, що робить її більш наочною для сприйняття і легкою для засвоєння, формує розвиток творчих здібностей, активує методи оволодіння знаннями, стимулює професійне зростання. Із сучасними викликами дистанційної організації навчального процесу викладачі кафедри працюють на цифрових платформах, опановують інформаційні технології, розробляють нові методики роботи, які забезпечують формування високоосвіченого й конкурентоспроможного спеціаліста– сучасного лікаря;
Ключові слова: медична освіта
дистанційне навчання
ІТ- технології
кваліфікований спеціаліст
підготов- ка фахівців
medical education
distance learning
IT technologies
qualified specialist
training of specialists
УДК: 378.147
ISSN: 2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2021-3-161-181-184
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16868
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології
Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (161)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vikoristannya_multimedIynih_tehnologIy_v_navchalnomu_protsesI_pId_chas_distantsIynogo_navchannya.pdf160,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.