Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16889
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрейко, Світлана Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Андрейко, Светлана Станиславовна | - |
dc.contributor.author | Andreiko, S. S. | - |
dc.contributor.author | Бобух, Валерія Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Бобух, Валерия Валериевна | - |
dc.contributor.author | Bobukh, V. V. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-05T08:50:16Z | - |
dc.date.available | 2021-11-05T08:50:16Z | - |
dc.date.issued | 2020-05-28 | - |
dc.identifier.citation | Андрейко С. С. Актуальні проблеми вищої, професійної освіти та освіти дорослих у компаративістичній перспективі / С. С. Андрейко, В. В. Бобух // Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2020 : глобалізований простір іновацій : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 28 травня 2020 р. / НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України ; за заг. ред. О. І. Локшиної. – Київ ; Біла церква : Авторитет, 2020. – С. 311–313. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-97763-9-6 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16889 | - |
dc.description.abstract | Розкрито сутність поняття «емпатія» як усвідомлене співпереживання психічних станів і почуттів іншої людини задля ефективної взаємодії; обґрунтовано структуру професійної емпатії, що включає індивідуально-психологічні якості, уміння і навички та складається з емоційного, когнітивного та поведінкового компонентів. Емоційний компонент включає здатність розпізнавати та розуміти емоційні стани іншої людини і характеризується як форма співучасті. Когнітивний компонент – це здатність «перенести» себе в стан, почуття іншої людини, для якого характерні сприйняття та розуміння внутрішнього світу іншої людини. Поведінковий компонент ґрунтується на здатності знаходити та застосовувати такі способи взаємодії, що полегшать стан іншої людини, нададуть їй дієву допомогу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інститут педагогіки НАПН України | uk_UA |
dc.subject | емпатія | uk_UA |
dc.subject | емпатичні здібності | uk_UA |
dc.subject | компоненти професійної емпатії | uk_UA |
dc.subject | майбутні медичні працівники | uk_UA |
dc.title | Актуальні проблеми вищої, професійної освіти та освіти дорослих у компаративістичній перспективі | uk_UA |
dc.title.alternative | Актуальныя праблемы вышэйшай, прафесійнай адукацыі і адукацыі дарослых у кампаратывістычнай перспектыве | uk_UA |
dc.title.alternative | Actual problems of high, professional education and education of adults in comparative prospective | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.identifier.doi | https:// doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Andreiko_S.pdf | 355,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.