Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрейко, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorБіланова, Лариса Павлівна-
dc.contributor.authorМартиненко, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorАндрейко, Светлана Станиславовна-
dc.contributor.authorБиланова, Лариса Павловна-
dc.contributor.authorМартыненко, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorAndreiko, S. S.-
dc.contributor.authorBilanova, L. P.-
dc.contributor.authorMartynenko, N. V.-
dc.date.accessioned2021-11-05T10:42:40Z-
dc.date.available2021-11-05T10:42:40Z-
dc.date.issued2021-05-18-
dc.identifier.citationАндрейко С. С. Шляхи розвитку емпатії здобувачів освіти у процесі навчання / С. С. Андрейко, Л. П. Біланова, Н. В. Мартиненко // Topical issues of practice and science : abstracts of XXVI International Scientific and Practical Conference, London, Great Britain, May 18–21, 2021. – London, 2021. – P. 380–383.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16890-
dc.description.abstractВступ. ХХІ століття ставить до випускників закладів освіти будь-якої освітньо-професійної програми певні вимоги щодо конкурентоспроможності на ринку праці. Перш за все це здатність до професійного самовдосконалення, уміння швидко реагувати на соціальні запити, володіння високим рівнем комунікабельності, емоційного інтелекту тощо. Основним завданням підготовки майбутнього медичного працівника є виховання професіонала, діяльність якого направлена на надання якісної медичної допомоги, збереження та покращення здоров’я людини з дотриманням принципів медичної етики та медичної деонтології. Майбутній медичний працівник має бути готовим до професійної діяльності яка вимагає не тільки фахових знань і умінь, а й дотримання загальнолюдських норм моралі, здатності до співпереживання та співчуття, тобто емпатії. Усвідомлений відгук на емоції інших людей, що зветься емпатією, закладено у фізіології людини: за нього відповідають унікальні клітини мозку - дзеркальні нейрони. Тому емпатію можливо і потрібно розвивати, особливо у молодого покоління. Отже, актуальність проблеми, об‘єктивні вимоги до емпатійної культури майбутніх медичних працівників, практичний досвід авторів зумовили вибір теми статті «Шляхи розвитку емпатії здобувачів освіти у процесі навчання».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherLondon, Great Britainuk_UA
dc.titleШляхи розвитку емпатії здобувачів освіти у процесі навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andreiko_S_S.pdf334,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.