Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16968
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воробйова, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Куценко, Наталія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Воробйова, Оксана Николаевна | - |
dc.contributor.author | Куценко, Наталия Петровна | - |
dc.contributor.author | Vorobiova, O. M. | - |
dc.contributor.author | Kutsenko, N. P. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-10T13:46:41Z | - |
dc.date.available | 2021-11-10T13:46:41Z | - |
dc.date.issued | 2020-04-28 | - |
dc.identifier.citation | Воробйова О. М. Оптимізація системи дистанційного навчання здобувачів повної загальної середньої світи фахових медико-фармацевтичних коледжів / О. М. Воробйова, Н. П. Куценко // Зміст освіти та освітні практики Нової української школи : матеріали Всеукр. форсайту, (м. Полтава, 28 квітня 2021 р.). / [Упоряд.: В. В. Зелюк, В. Р. Ільченко, О. О. Буйдіна]. – Електронне видання. – Полтава : ПОІППО, 2021. – С. 178–182. – Режим доступу : poippo.pl.ua/nml/elektronni-vydannia-poippo | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16968 | - |
dc.description.abstract | Останнім часом Україна й суспільство в цілому переживає складний період, пов’язаний із заходами боротьби проти пандемії короновірусу. Заклади освіти у 2020 році вимушені були перейти на довготривалий карантин, запровадивши дистанційну форму навчання. Через декілька тижнів цього процесу учасники дистанційного навчання відчули, що така форма освіти має не лише переваги, але й слабкі місця. Онлайн освіта надає можливість здобувачам освіти навчатися за гнучким графіком, не будучи прив’язаними до території, є економічно вигідною. Але можливості проводити дискусії, критично мислити, обговорювати факти під керівництвом викладача, спілкуватися виявилися обмеженими. Учасники освітнього процесу опинились у нових умовах навчання, де головними чинниками ії успішності стала відповідальність, самоорганізація та самодисципліна. Перед керівництвом, викладачами та студентами коледжу постало питання, як продуктивно, системно та результативно організувати ефективне дистанційне навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ПОІППО, 2021 | uk_UA |
dc.title | Оптимізація системи дистанційного навчання здобувачів повної загальної середньої освіти фахових медичних та фармацевтичних коледжів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.018.43:[378.4:61]]-048.23 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vorobiova.pdf | 1,7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.