Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17003
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бажан, Тетяна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Клименко, Ольга Романівна | - |
dc.contributor.author | Бажан, Євгеній Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Бажан, Татьяна Александровна | - |
dc.contributor.author | Клименко, Ольга Романовна | - |
dc.contributor.author | Бажан, Евгений Анатольевич | - |
dc.contributor.author | Bazhan, T. O. | - |
dc.contributor.author | Klimenko, O. R. | - |
dc.contributor.author | Bazhan, Y. A. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-11T12:58:43Z | - |
dc.date.available | 2021-11-11T12:58:43Z | - |
dc.date.issued | 2021-05-27 | - |
dc.identifier.citation | Бажан Т. О. Академічна доброчесність як складова забезпечення якості освіти / Т. О. Бажан, О. Р. Клименко, Є. А. Бажан // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), (м. Полтава, 27–28 травня 2021 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2021. – С. 47–49. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17003 | - |
dc.description.abstract | За останні роки тема академічної доброчесності в освітньому просторі України вийшла на якісно новий рівень. Про це свідчать конкретні дії університетів: прийняття кодексів академічної етики, забезпечення навчального закладу антиплагіатними комп’ютерними системами. Ще одним важливим кроком у досягненні дотримання принципів академічної доброчесності є прописування змісту, складових академічної доброчесності, видів її порушення та варіантів відповідних санкцій на законодавчому рівні. Відповідно до Статті 42 Закону України «Про освіту» №2145-VIII (2017 р.), академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених закономправил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень. Зокрема, дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає: посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права; надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність; контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; об’єктивне оцінювання результатів навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтава : Астрая | uk_UA |
dc.title | Академічна доброчесність як складова забезпечення якості освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 373.5.016:5+378.016:5](062) | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bazhan1.pdf | 707,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.