Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБажан, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorКлименко, Ольга Романівна-
dc.contributor.authorБажан, Євгеній Анатолійович-
dc.contributor.authorБажан, Татьяна Александровна-
dc.contributor.authorКлименко, Ольга Романовна-
dc.contributor.authorБажан, Евгений Анатольевич-
dc.contributor.authorBazhan, T. O.-
dc.contributor.authorKlimenko, O. R.-
dc.contributor.authorBazhan, Y. A.-
dc.date.accessioned2021-11-11T12:58:43Z-
dc.date.available2021-11-11T12:58:43Z-
dc.date.issued2021-05-27-
dc.identifier.citationБажан Т. О. Академічна доброчесність як складова забезпечення якості освіти / Т. О. Бажан, О. Р. Клименко, Є. А. Бажан // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), (м. Полтава, 27–28 травня 2021 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2021. – С. 47–49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17003-
dc.description.abstractЗа останні роки тема академічної доброчесності в освітньому просторі України вийшла на якісно новий рівень. Про це свідчать конкретні дії університетів: прийняття кодексів академічної етики, забезпечення навчального закладу антиплагіатними комп’ютерними системами. Ще одним важливим кроком у досягненні дотримання принципів академічної доброчесності є прописування змісту, складових академічної доброчесності, видів її порушення та варіантів відповідних санкцій на законодавчому рівні. Відповідно до Статті 42 Закону України «Про освіту» №2145-VIII (2017 р.), академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених закономправил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень. Зокрема, дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає: посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права; надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність; контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; об’єктивне оцінювання результатів навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтава : Астраяuk_UA
dc.titleАкадемічна доброчесність як складова забезпечення якості освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.5.016:5+378.016:5](062)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bazhan1.pdf707,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.