Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17054
Назва: Formation of clinical reasoning for quality improvement in medical education
Інші назви: Kształtowanie myślenia klinicznego jako sposób doskonalenia jakości kształcenia lekarzy
Формування клінічного мислення як засіб удосконалення якості освіти лікарів
Формирование клинического мышления как способ совершенствования качества образования врачей
Автори: Skrypnyk, Igor
Gopko, Oleksandr
Maslova, Ganna
Prykhodko, Nataliia
Скрипник, Ігор Миколайович
Гопко, Олександр Феліксович
Маслова, Ганна Сергіївна
Приходько, Наталія Петрівна
Дата публікації: 2016
Видавець: East European Institute of Psychology
Бібліографічний опис: Formation of clinical reasoning for quality improvement in medical education / I. Skrypnyk, O. Gopko, G. Maslova, N. Prykhodko // European Humanities Studies: State and Society. – Kyiv, 2016. – P. 72–78.
Короткий огляд (реферат): For successful implementation of the National Health Reform strategy problems of higher medical education in Ukraine should be solved. The problem of clinical reasoning is a cornerstone of competence in current medical education. The best methods for teaching and evaluating clinical reasoning skills among medical students have not yet been elucidated. The introduction of the test assessment system requires professional knowledge combined with increasing practical and theoretical training of medical students. It accomplishes through the introduction of role-playing games, improving material, technical base and means of distance education.
Realizacja Narodowej Strategii dotyczącej budowy nowego systemu opieki zdrowotnej na Ukrainie jest bezpośrednio związane z problemami oraz perspektywami wyższego kształcenia medycznego. W artykule przedstawiono sposoby kształtowania myślenia klinicznego studentów oraz warunki doskonalenia jakości kształcenia lekarzy, w tym system oceniania wiedzy i umiejętności, stopień przygotowania teoretycznego i praktycznego, doskonalenie bazy materialnej, a także form kształcenia na odległość.
Реалізація Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні безпосередньо пов’язана з проблемами та перспективами вищої медичної освіти в країні. В умовах сучасної медичної освіти особливої значущості набуває проблема удосконалення клінічного мислення студентів. Запровадження тестової системи оцінки знань вимагає фахового поєднання підвищення практичної та теоретичної підготовки студентів, що реалізується шляхом впровадження ролевих ігор, удосконалення матеріально-технічної бази та засобів дистанційної освіти.
Ключові слова: medycyna
myślenie kliniczne
doskonalenie jakości kształcenia lekarzy
внутрішня медицина
клінічне мислення
удосконалення якості освіти лікарів
внутренняя медицина
клиническое мышление
усовершенствование качества образования врачей
ISSN: ISSN 2413-9025
ISSN 2450-6486
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17054
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formation_of_clinical_reasoning_for_quality.pdf908,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.