Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17074
Назва: Особливості вступу та підготовки магістрів за спеціальністю «Медицина» на основі диплома молодшого спеціаліста
Інші назви: Features of introduction and study masters in the specialty «Medicine» on the basis of the diplom of the junior specialist
Автори: Єрошенко, Галина Анатоліївна
Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Білаш, Валентина Павлівна
Кінаш, Оксана В'ячеславівна
Шевченко, Костянтин Васильович
Солод, Анатолій Вікторович
Yeroshenko, G. A.
Lysachenko, O. D.
Bilash, V. P.
Kinash, O. V.
Shevchenko, K. V.
Solod, A. V.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Особливості вступу та підготовки магістрів за спеціальністю «Медицина» на основі диплома молодшого спеціаліста / Г. А. Єрошенко, О. Д. Лисаченко, В. П. Білаш [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2021. – Вип. 3 (161). – С. 195–198.
Короткий огляд (реферат): Для вступу на спеціальність «Медицина» абітурієнтам з дипломом молодшого спеціаліста необхідно успішно скласти ЗНО (мінімум на 100 балів) з певних предметів та фаховий іспит, який містить завдання з анатомії, патологічної анатомії, гістології та мікробіології (не менш ніж на 25 балів з кожного предмету). Позитивним є те, що здобувачі освіти, які мають диплом молодшого спеціаліста, на рік менше за інших навчаються в медичних університетах. Частина предметів, вивчених в медичних коледжах перезараховується, що сприяє зменшенню терміну навчання та частково знижує навантаження під час проведення освітнього процесу. Відношення до навчального процесу здобувачів вищої медичної освіти, які приходять на навчання в медичні університети після закінчення медичних коледжів від здобувачів, які закінчили заклади середньої освіти – суттєво відрізняється. Здобувачі з нормативним терміном навчання мають певний запас систематизованих знань, умінь і практичних навичок, отриманих під час навчання в медичних коледжах, що значно полегшує процес здобуття ними вищої освіти та вирізняє їх схильністю до адаптації в нових умовах життєдіяльності і навчання. Частина дисциплін, що вивчаються студентами на перших курсах навчання в медичних університетах (анатомія людини, медична біологія, патоморфологія, патоанатомія, медична хімія, мікробіологія та інші) знайомі здобувачам з нормативним терміном навчання з часів навчання в медичних коледжах, що значно полегшує вивчення даних предметів. Процес адаптації до нових умов навчання у здобувачів з нормативним терміном навчання проходить більш спокійно і впевнено, ніж у першокурсників, що вступають у вузи на базі середньої освіти. Таким чином, правильна організація, якість та ефективність навчального процесу у здобувачів перших курсів навчання вищої медичної школи є важливим чинником швидкої адаптації до нових умов життя, підвищення ефективної професійної підготовки майбутнього медика, дає змогу розширити їх знання, уміння та навички, сприяє формуванню активності, розвиває творче мислення та ініціативність студентів. Навчальнопедагогічним працівникам вишів, а особливо кураторам груп, слід звертати увагу не лише на відношення здобувачів до освітнього процесу (хоча це має велике значення), а й на важливий період в житті першокурсника – його адаптацію до навчання.
To enter the specialty «Medicine» entrants with a diplom of junior specialist must successfully pass the IEE (at least 100 points) in certain subjects and a professional exam, which contains tasks in anatomy, pathological anatomy, histology and microbiology (at least 25 points from each subject). On the positive side, students who have a junior specialist’s degree study at medical universities one year less than others. Some of the subjects studied in medical colleges are recalculated, which reduces the duration of training and partially reduces the load during the educational process. The attitude to the educational process of applicants for higher medical education who come to study at medical universities after graduating from medical colleges from applicants who graduated from secondary education – differs significantly. Applicants with a standard term of study have a certain stock of systematized knowledge, skills and practical skills acquired while studying in medical colleges, which greatly facilitates the process of obtaining higher education and distinguishes them with a tendency to adapt to new living conditions and learning. Some of the disciplines studied by students in the first year of study at medical universities (human anatomy, medical biology, pathomorphology, pathoanatomy, medical chemistry, microbiology, etc.) are familiar to applicants with the normative term of study since medical colleges, which greatly facilitates the study of these subjects . The process of adaptation to new learning conditions in applicants with a standard term of study is more calm and confident than in freshmen entering universities on the basis of secondary education. Thus, the correct organization, quality and efficiency of the educational process in the first year of higher medical school is an important factor in rapid adaptation to new living conditions, improving the effective training of future physicians, allows to expand their knowledge, skills and abilities, promotes activity, develops creative thinking and initiative of students. Educational and pedagogical staff of universities, and especially group curators, should pay attention not only to the attitude of applicants to the educational process (although this is important), but also to an important period in the life of a freshman – his adaptation to learning.
Ключові слова: здобувачі вищої освіти
скорочений нормативний термін навчання
students
the reduced normative period of study
УДК: 378.14:61
ISSN: 2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2021-3-161-195-198
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17074
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології
Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (161)
Наукові праці. Кафедра біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
study_master.pdf167,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.