Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванченко, О. З.-
dc.contributor.authorМельнікова, О. З.-
dc.contributor.authorСергєєва, Л. Н.-
dc.contributor.authorПрокопченко, О. Є.-
dc.contributor.authorIvanchenko, O. Z.-
dc.contributor.authorMelnikova, O. Z.-
dc.contributor.authorSergeeva, L. N.-
dc.contributor.authorProkopchenko, O. E.-
dc.date.accessioned2021-11-18T13:46:32Z-
dc.date.available2021-11-18T13:46:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОсобливості викладання медичної і біологічної фізики україномовним іноземним студентам / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва, О. Є. Прокопченко // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, вип. 1 (69). – С. 165–168.uk_UA
dc.identifier.issn2077-1096 (print)-
dc.identifier.issn2077-1126 (online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17085-
dc.description.abstractВ статті розглядаються особливості викладання медичної і біологічної фізики україномовним іноземним студентам, яке потребує застосування найбільш досконалого системно-діяльнісного підходу в умовах реалізації загальноприйнятої методики побудови навчального процесу. Обґрунтовується необхідність врахування в його організації культурних, соціальних, психологічних і, насамперед, комунікаційно-лінгвістичних особливостей студентів-іноземців. Пропонується використання протягом кожного практичного заняття з медичної і біологічної фізики системи завдань різних за рівнем складності, починаючи від самих простих, які спрямовані на вивчення термінів і визначень основних понять навчальної дисципліни, і закінчуючи проблемними завданнями і розрахунковими задачами за темами курсу. Показано, що застосування вказаного підходу в поєднанні з чіткою організаційною структурою занять, в якій провідне значення має ретельна і зрозуміла учням мотивація до навчання, за попередніми даними, сприяло збільшенню показників абсолютної і якісної успішності україномовних студентів іноземців. Обговорюється необхідність вдосконалення навчально-методичних матеріалів, в тому числі системи завдань різного рівня складності і наочних засобів, а також потреба у розробці нових методик і адекватних показників оцінки ефективності запропонованого підходу до викладання медичної і біологічної фізики в групах україномовних іноземних студентів та виявлення найбільш інформативних характеристик успішності їх навчання.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются особенности преподавания медицинской и биологической физики украиноязычным иностранным студентам, которое требует применения наиболее досконального системно-деятельностного подхода в условиях реализации общепринятой методики построения учебно- го процесса. Обосновывается необходимость учёта в его организации культурных, социальных, психологических и, прежде всего, коммуникативно-лингвистических особенностей студентов- иностранцев. Предлагается применение во время каждого практического занятия по медицинской и биологической физике системы заданий разного уровня сложности, начиная от самых простых, которые направлены на изучение терминов и определений понятий учебной дисциплины, и заканчивая проблемными заданиями и расчётными задачами по темам курса. Показано, что использование такого подхода в сочетании с чёткой организационной структурой занятий, в которой ведущее значение имеет тщательная и понятная учащимся мотивация к обучению, по предварительным данным, способствовало увеличению показателей абсолютной и качественной успеваемости студентов- иностранцев, обучающихся на украинском языке. Обсуждается необходимость усовершенствования учебно-методических материалов, в том числе системы задач разного уровня сложности и наглядных пособий, а также потребность в разработке новых методик и адекватных показателей оценки эффективности предложенного подхода к преподаванию медицинской и биологической физики в группах украиноязычных иностранных студентов и выявления наиболее информативных характеристик успешности их обучения.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the peculiarities of teaching medical and biological physics to Ukrainian-speaking international students. This discipline requires implementing the systemic activity-oriented approach to make the process of educational more effective and interesting. It is important to take into account the cultural, social, psychological, communicative and linguistic peculiarities of foreign students, while organizing their training. We find using a system of thoroughly selected tasks of different levels, starting from the simplest ones, aimed at studying the terms and the definitions of academic discipline concepts, and ending with solving complex tasks. It has been shown that this approach combined with clear and well-planned structure of practical classes, understandable learning motivation is of a great importance. This contributed to an increase in the quality performance of international students with Ukrainian language instruction. The article highlights the necessity of improving teaching materials, including the system of various difficulty levels tasks and visual aids, the need to develop new methods and adequate indicators for assessing the effectiveness of the proposed approach to teaching medical and biological physics in groups of international students and identifying the most informative characteristics provide their training success.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectмедична і біологічна фізикаuk_UA
dc.subjectукраїномовні іноземні студентиuk_UA
dc.subjectмедицинская и биологическая физикаuk_UA
dc.subjectукраиноязычные иностранные студентыuk_UA
dc.subjectmedical and biological physicsuk_UA
dc.subjectUkrainian-speaking foreign studentsuk_UA
dc.titleОсобливості викладання медичної і біологічної фізики україномовним іноземним студентамuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности преподавания мединской и биологической физики украиноязычным иностранным студентамuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of teaching medical and biological physics to international students with ukrainial language instructionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31718/2077-1096.20.1.165-
dc.subject.udc378.147.091.3.016:[577.3:61]:61-057.875-054.6uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 1 (69)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanchenko_Osoblivosti_vikladannya.pdf331,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.