Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛучко, О. Р.-
dc.contributor.authorLuchko, O. R.-
dc.date.accessioned2021-11-18T13:47:37Z-
dc.date.available2021-11-18T13:47:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛучко О. Р. Вивчення внутрішньої медицини студентами стоматологічного факультету з використанням інтерактивних методів навчання / О. Р. Лучко // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, вип. 1 (69). – С. 177–179.uk_UA
dc.identifier.issn2077-1096 (print)-
dc.identifier.issn2077-1126 (online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17086-
dc.description.abstractВ статті відображено актуальність використання інтерактивних методів навчання студентів у вищій медичній школі, які побудовані на взаємодії всіх учасників навчального процесу та моделюють шлях освоєння конкретного навчального матеріалу в межах відповідного предмету та теми. Наведено особливості інноваційних методів навчання, їхні види та характеристику кожного зокрема. Проведено аналіз методики малих груп, «мозкового шторму», дискусії, кейс-методу, ділової гри, методу дебрифінгу. Різноманітність методів навчання, вимоги до їх вибору змушують викладача вищої медичної школи раціонально добирати методи навчання до кожної теми, створювати власну методику викладання навчальних предметів, які у сукупності сприяють розв’язанню поставлених завдань для оптимальної діагностики та лікування. Описано впровадження певних методів інтеактивного навчання в педагогічний процес на кафедрі внутрішньої медицини стоматологічного факультету ім. професора М.М. Бережницького Івано-Франківського національного медичного університету. Для студентів 3 курсу стоматологічного факультету часто використовуються методи малих груп та «мозкового штурму», які дають можливість навчальному процесу максимально імплементувати теоретичні знання. Для удосконалення практичної діяльності студентів 4 курсу перевага надається навчальній дискусії, яка переходить в наукову. Для розгляду та аналізу кожного окремого клінічного випадку в процесі навчання використовується кейс - метод в різних своїх конструкціях та ділова гра. Методика дебрифінгу використовується для відпрацювання практичних навиків, які передбачені типовою робочою програмою. Застосування інтерактивних форм навчання є необхідною умовою забезпечення ефективності педагогічного процесу з дисципліни «Внутрішня медицина». Така тактика навчання забезпечує формування професійного мислення студентів, сприяє їх професійно-особистому розвитку, стимулюванню навчально-пізнавальної активності, оволодінню навичками всебічного аналізу ситуацій та оперативному прийняттю рішення.uk_UA
dc.description.abstractВ статье отражены актуальность использования интерактивных методов обучения студентов в высшей медицинской школе, построенных на взаимодействии всех участников учебного процесса, которые моделируют путь освоения конкретного учебного материала в пределах соответствующего учебного предмета и темы. Приведены особенности инновационных методов обучения, их виды и характеристика каждого в отдельности. Проведен анализ методики малых групп, «мозгового шторма», дискуссии, кейс-метода, деловой игры, метода дебрифинга. Разнообразие методов обучения, требования к их выбору заставляют преподавателя высшей медицинской школы рационально подбирать методы обучения к каждой теме, создавать собственную методику преподавания учебных предметов, в совокупности способствуют решению поставленных задач для оптимальной диагностики и лечения. Описано внедрение определенных методов интерактивного обучения в педагогический процесс на кафедре внутренней медицины стоматологического факультета им. профессора Н.Н. Бережницкого Ивано-Франковского национального медицинского университета. Для студентов 3 курса стоматологического факультета часто используются методы малых групп и «мозгового штурма», которые дают возможность учебному процессу максимально имплементировать теоретические знания. Для совершенствования практической деятельности студентов 4 курса предпочтение отдается учебной дискуссии, которая переходит в научную. Для рассмотрения и анализа каждого отдельного клинического случая в процессе обучения используется кейс-метод в различных своих конструкциях и деловая игра. Методика дебрифинга используется для отработки практических навыков, предусмотренных типичной рабочей программой. Применение интерактивных форм обучения является необходимым условием обеспечения эффективности педагогического процесса по дисциплине «Внутренняя медицина». Такая тактика обучения обеспечивает формирование профессионального мышления студентов, способствует их профессионально-личностному развитию, стимулированию учебно-познавательной активности, овладению навыками всестороннего анализа ситуаций и оперативному принятию решения.uk_UA
dc.description.abstractThe article reflects the relevance of using interactive teaching methods based on the involvement of all participants of the educational process, who are being impelled to pass through the specific training materials within the relevant discipline and each topic in particular. The article also highlights the distinct features of innovative teaching techniques, their types and characteristics. There have been analyzed small group methods, brainstorming, discussion, case method, business game, and debriefing techniques. A variety of teaching methods, the requirements for their selection make instructors and lecturers of a higher medical school to opt teaching methods thoroughly for each topic in order to enhance their own methodology of teaching subjects than in general should considerably contribute to professional task solving of diagnosis, treatment and prevention of diseases. The paper presents the implementation of some methods into interactive professional training at the Department of Internal Medicine of the Prof. M.M. Berezhnitsky Dentistry Faculty, Ivano-Frankivsk National Medical University. The 3rd year dental students are often involved into training activities through the methods of small group working and "brainstorming" that allows to deeper understanding and better mastering of theoretical knowledge. In order to improve subject comprehension, the 4th year students are involved into topic-related discussions and problem-solving tasks. The case method in its different designs and business games are used to consider and analyze an each individual clinical case in the discipline course. The debriefing technique seems to be effective to improve practical skills required by a typical discipline curriculum. The implementation of interactive training techniques is a prerequisite for ensuring the effectiveness of the teaching and learning the discipline "Internal Medicine". Such training tactics provide fostering of students' professional thinking, promote their professional and personal growth, stimulate learning and cognitive activity, master the skills of comprehensive analysis of situations and prompt decision making.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectвища медична школаuk_UA
dc.subjectвнутрішня медицинаuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectинтерактивные методы обученияuk_UA
dc.subjectвысшая медицинская школаuk_UA
dc.subjectпреподаваниеuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectвнутренняя медицина,uk_UA
dc.subjectinteractive teaching methodsuk_UA
dc.subjecthigher medical schooluk_UA
dc.subjectinternal medicineuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleВивчення внутрішньої медицини студентами стоматологічного факультету з використанням інтерактивних методів навчанняuk_UA
dc.title.alternativeInteractive teaching methods in teaching internal medicine to dental studentsuk_UA
dc.title.alternativeИзучения внутренней медицины студентами стоматологического факультета с использованием интерактивных методов обученияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31718/2077-1096.20.1.177-
dc.subject.udc378.147+614.253.4+616.314uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 1 (69)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Luchko_Vivchennya_vnutr_med.pdf333,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.