Елементи оптимізації викладання предмета "Українська мова за професійним спрямуванням" стоматологам-ортопедам на післядипломному етапі освіти

Ескіз недоступний

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Тернопіль:ТДМУ "Укрмедкнига"

Анотація

Висвітлені елементи методики поглибленого засвоєння термінів ортопедичної стоматології на післядипломному етапі освіти стоматологівортопедів під час вивчення предмета «Українська мова за професійним спрямуванням»; проаналізовані найпоширеніші мовні помилки в уживанні вузькоспеціальної лексики: родового відмінка іменників 2 відміни; подвоєння приголосних у термінах ортопедичної стоматології; суфікси прикметників і дієприкметників; пароніми; внормовані форми окремих вузькоспеціалізованих термінів і словосполучень із лексики ортопедичної стоматології; Methodical elements for deep mastering of orthopedic dental terms at postgraduate stage of education for orthopedic dentists during learning «Ukrainian language for professional purposes» have been described; the most common speech errors found in specialized vocabulary have been analyzed, for example, the genitive cases of nouns for the second conjugation, doubled consonants in orthopedic dental terms, suffixes of adjectives and participles, paronyms, conventionally arranged forms of definite specialized terms and word-combinations in orthopedic dental terminology

Опис

Ключові слова

українська мова за професійним спрямуванням, терміни ортопедичної стоматології, оптимізація викладання, стоматологи ортопеди, ортопедична стоматологія, вузькоспеціалізовані стоматологічні терміни, пароніми, лексика ортопедичної стоматології, definite specialized terms, orthopedic dental terms, specialized vocabulary have been analyzed, paronyms, word-combinations in orthopedic dental terminology

Бібліографічний опис

Лещенко Т. О. Елементи оптимізації викладання предмета "Українська мова за професійним спрямуванням" стоматологам-ортопедам на післядипломному етапі освіти / Т. О.Лещенко, Т. В. Шарбенко, В. Г. Юфименко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному навчальних закладах України, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я.Горбачевського. – Тернопіль, 2014. – С. 265–267.