Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17239
Назва: | Розвиток клінічного мислення у практиці майбутнього лікаря |
Автори: | Ткаченко, Павло Іванович Резвіна, Катерина Юріївна Білоконь, Сергій Олександрович Лохматова, Наталія Михайлівна Доленко, Ольга Борисівна Попело, Юлія Вікторівна |
Дата публікації: | 2021 |
Видавець: | Полтавський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Розвиток клінічного мислення у практиці майбутнього лікаря / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна, С. О. Білоконь [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 303–309. |
Короткий огляд (реферат): | Клінічне мислення – це особлива форма людського пізнання для визначення природи хвороби у конкретної людини, її прогнозу і необхідного на те лікування. воно формується при вивченні медицини на студентській лаві біля ліжка хворого, вдосконалюється подальшої практикою і відзначається своєрідною спрямованістю розумової діяльності практикуючого лікаря, яка характеризується сполученням клінічних спостережень і результатів параклінічних досліджень з теоретичним багажем і особистим практичним досвідом фахівця. Тому є у вищій мірі актуальним для розвитку клінічного мислення на всіх клінічних кафедрах вищого навчального закладу. Clinical thinking is a special form of human cognition to determine the nature of the disease in a particular person, its prognosis and the necessary treatment. it is formed in the study of medicine on a student's bench at the patient's bedside, is improved by subsequent practice and is marked by a peculiar orientation of the mental activity of a practicing physician, which is characterized by the combination of clinical observations and the results of paraclinical studies with theoretical baggage and personal practical experience of a specialist. Therefore, it is highly relevant for the development of clinical thinking in all clinical departments of a higher educational institution. Клиническое мышление – это особая форма человеческого познания для определения природы болезни у конкретного человека, ее прогноза и необходимого на то лечения. оно формируется при изучении медицины на студенческой скамье у постели больного, совершенствуется последующей практикой и отмечается своеобразной направленностью умственной деятельности практикующего врача, которая характеризуется сопряжением клинических наблюдений и результатов параклинических исследований с теоретическим багажом и личным практическим опытом специалиста. Поэтому является в высшей мере актуальным для развития клинического мышления на всех клинических кафедрах высшего учебного заведения. |
УДК: | 378.147:61 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17239 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра дитячої хірургічної стоматології Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rozvitok_klinichnogo_mislennya.pdf | 569,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.