Роль патології у системі медсестринської освіти

Анотація

Реформа медсестринської справи вимагає великого числа фахівців нової формації і, отже, підвищення рівня їх освіти. Введення багаторівневої системи навчання медичних сестер дає можливість більш повної та конкретної підготовки фахівців для практичної охорони здоровʼя. Концепція безперервної багаторівневої вищої медичної освіти реалізується шляхом викладання дисципліни «Патологія» від вивчення типових форм патології на фундаментальному рівні до аналізу конкретних, модельних ситуацій (синдромів і хвороб) на етапі клінічної підготовки.
Reform of nursing services for a large number of new education and education, hence the advancement of education. The introduction of a bagator system for the education of medical nurses gives the possibility of more and more specifi c preparation of physicians for the practical protection of health. The concept of noninterruption-free supplemental medical education is implemented through the path of the week of the discipline «Pathology» from the development of typical forms of pathology on a fundamental basis to the analysis of specifi c, ready-made situations (syndromes).

Опис

Ключові слова

освіта, патологія, медсестринство

Бібліографічний опис

Роль патології у системі медсестринської освіти / Н. В. Ройко, Б. М. Филенко, І. І. Старченко, С. А. Проскурня // Медсестринство. – 2021. – № 3. – С. 37–39.