Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДьяченко, Юрій Альбертович-
dc.contributor.authorЄмець, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorПрокопенко, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-12-30T09:21:57Z-
dc.date.available2021-12-30T09:21:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЮ. А. Дьяченко Теоретичні засади формування готовності майбутнього фахівця до реалізації здоров'язберегальних технологій в умовах реформування освіти / Ю. А. Дьяченко, А. В. Ємець, В. В. Прокопенко // Зміст освіти та освітні практики Нової української школи : матеріали Всеукр. освітнього форсайту, м. Полтава, 28 квітня 2021 р. – Полтава : ПОІППО, 2021. – С. 24–29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17347-
dc.description.abstractВ статті визначено питання формування готовності майбутнього фахівця до реалізації здоровʼязберігальних технологій в умовах реформування освіти. Для дослідження вагомою визнано наукову позицію, яка інтегрує соціальний, педагогічний та медичний контексти, є зорієнтованою на процесуально- діяльнісне розв’язання проблеми використання здоров’язберігальних педагогічних технологій у майбутній професійній діяльності фахівця медицини.uk_UA
dc.description.abstractВ статье определены вопросы формирования готовности будущего специалиста к реализации здоровьесохраняющих технологий в условиях реформирования образования. Для исследования весомой признано научную позицию, которая интегрирует социальный, педагогический и медицинский контексты, является ориентированной на процессуально-деятельностное решения проблемы использования здоровьесохраняющих педагогических технологий в будущей профессиональной деятельности специалиста медицины.uk_UA
dc.description.abstractThe articles identify the issues of forming the readiness of the future specialist to implement health technologies in professional activities. The study is considered important scientific position, which integrates social, pedagogical and medical contexts, identified the problem of the health care process of pedagogical technologies in the future professional activity of a medical specialist.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОсвітній форсайтuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectздоровʼязберігальні технологіїuk_UA
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectпедагогическая технология.uk_UA
dc.subjectбудущие специалистыuk_UA
dc.subjectготовностьuk_UA
dc.subjectздоровьесохраняющие технологииuk_UA
dc.subjectpedagogical technologyuk_UA
dc.subjectreadinessuk_UA
dc.subjecthealth-saving technologiesuk_UA
dc.subjectfuture specialistsuk_UA
dc.titleТеоретичні засади формування готовності майбутнього фахівця до реалізації здоров'язберегальних технологій в умовах реформування освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.6:61-057.87:613.71uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forsait.pdf4,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.