Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.contributor.authorHoncharova, Ye. Ye.-
dc.date.accessioned2022-01-04T12:11:02Z-
dc.date.available2022-01-04T12:11:02Z-
dc.date.issued2021-11-25-
dc.identifier.citationГончарова Є. Є. Роль мотивації у формуванні фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України / Є. Є. Гончарова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 76–79.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17355-
dc.description.abstractВ аспекті компетентнісного підходу, динамічний перехід від очної до змішаної та дистанційної форм навчання, викликаний поширенням Covid-19, вимагає постійного вдосконалення підходів і методів, орієнтованих на організацію сприятливих умов для формування фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України. Розглядається актуальність усебічного спрямування майбутніх фахівців до творчої самореалізації під час організації дистанційного навчанняuk_UA
dc.description.abstractIn terms of competency approach, the dynamic transition from the on-campus to blended and distance studies under ongoing Covid-19 pandemic, requires continuous improvement of approaches and methods aimed at organizing favorable conditions for the formation of students’ professional competence at HEIs of Ukraine. The urgency of comprehensive orientation of future specialists to creative self-realization during the organization of distance learning is considered.uk_UA
dc.description.abstractВ аспекте компетентностного подхода, динамичный переход от очной к смешанной и дистанционной формам обучения, вызванный распространением Covid-19, требует постоянного усовершенствования подходов и методов, ориентированных на организацию благоприятных условий для формирования профессиональной компетентности соискателй высшего образования ЗВО Украины. Рассматривается актуальность всемерной направленности будущих специалистов к творческой самореализации во время организации дистанционного обучения.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфахова компетентністьuk_UA
dc.subjectмотиваційна компетентністьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectособистісна мотиваціяuk_UA
dc.subjectсоціальна мотиваціяuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectmotivational competenceuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectpersonal motivationuk_UA
dc.subjectsocial motivationuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectмотивационная компетентностьuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectличная мотивацияuk_UA
dc.subjectсоциальная мотивацияuk_UA
dc.titleРоль мотивації у формуванні фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378. 147(477)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_motyvatsiyi_u_formuvanni_fakhovoyi_kompetentnosti.pdf572,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.