Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17357
Назва: | Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання англійської мови |
Автори: | Ефендієва, Світлана Миколаївна Сліпченко, Лариса Борисівна Шерстюк, Наталія Олександрівна Эфендиева, Светлана Николаевна Слипченко, Лариса Борисовна Шерстюк, Наталия Александровна Efendiieva, S. M. Slipchenko, L. B. Sherstiuk, N. O. |
Дата публікації: | 25-лис-2021 |
Бібліографічний опис: | Ефендієва С. М. Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання англійської мови / С. М. Ефендієва, Л. Б. Сліпченко, Н. О. Шерстюк // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 123–126. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто питання важливості формування у здобувачів освіти мотивації
до навчання. Увага приділяється методу змішаного навчання, який став одним із
провідних методів навчального процесу. Досліджено мотиваційну сферу здобувачів
вищої освіти в процесі навчання англійської мови в умовах змішаного навчання. The issue of the importance of forming motivation for learning in applicants for higher education has been considered. Attention is paid to the method of blended learning, which has become one of the leading methods of the educational process. The motivational field of applicants for higher education in the process of learning English in blended learning environment has been studied Рассмотрены вопросы важности формирования у соискателей образования мотивации к обучению. Внимание уделяется методу смешанного обучения, ставшего одним из ведущих методов учебного процесса. Исследована мотивационная сфера соискателей высшего образования в процессе обучения английскому языку в условиях смешанного обучения |
Ключові слова: | мотивація метод змішане навчання здобувачі вищої освіти motivation method blended learning applicants for higher education мотивация метод смешанное обучение соискатели высшего образования |
УДК: | 378.6:61.016:81’243:37.091.322:159.947.5-047.36(477.53) |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17357 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Motyvatsiya_yak_osnovnyy_chynnyk_pidvyshchennya_efektyvnosti_navchannya _anhl.pdf | 565,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.