Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕфендієва, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorСліпченко, Лариса Борисівна-
dc.contributor.authorШерстюк, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorЭфендиева, Светлана Николаевна-
dc.contributor.authorСлипченко, Лариса Борисовна-
dc.contributor.authorШерстюк, Наталия Александровна-
dc.contributor.authorEfendiieva, S. M.-
dc.contributor.authorSlipchenko, L. B.-
dc.contributor.authorSherstiuk, N. O.-
dc.date.accessioned2022-01-04T12:23:26Z-
dc.date.available2022-01-04T12:23:26Z-
dc.date.issued2021-11-25-
dc.identifier.citationЕфендієва С. М. Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання англійської мови / С. М. Ефендієва, Л. Б. Сліпченко, Н. О. Шерстюк // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 123–126.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17357-
dc.description.abstractРозглянуто питання важливості формування у здобувачів освіти мотивації до навчання. Увага приділяється методу змішаного навчання, який став одним із провідних методів навчального процесу. Досліджено мотиваційну сферу здобувачів вищої освіти в процесі навчання англійської мови в умовах змішаного навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe issue of the importance of forming motivation for learning in applicants for higher education has been considered. Attention is paid to the method of blended learning, which has become one of the leading methods of the educational process. The motivational field of applicants for higher education in the process of learning English in blended learning environment has been studieduk_UA
dc.description.abstractРассмотрены вопросы важности формирования у соискателей образования мотивации к обучению. Внимание уделяется методу смешанного обучения, ставшего одним из ведущих методов учебного процесса. Исследована мотивационная сфера соискателей высшего образования в процессе обучения английскому языку в условиях смешанного обученияuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectapplicants for higher educationuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectсоискатели высшего образованияuk_UA
dc.titleМотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання англійської мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.6:61.016:81’243:37.091.322:159.947.5-047.36(477.53)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motyvatsiya_yak_osnovnyy_chynnyk_pidvyshchennya_efektyvnosti_navchannya _anhl.pdf565,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.