Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17364
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorMorokhovets, H. Yu.-
dc.contributor.authorOstrovska, L. Y.-
dc.contributor.authorPurdenko, T. Y.-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorМороховець, Галина Юріївна-
dc.contributor.authorОстровська, Людмила Йосипівна-
dc.contributor.authorПурденко, Тетяна Йосипівна-
dc.contributor.authorЛисанец, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorМороховец, Галина Юрьевна-
dc.contributor.authorОстровская, Людмила Иосифовна-
dc.contributor.authorПурденко, Татьяна Иосифовна-
dc.date.accessioned2022-01-05T07:22:00Z-
dc.date.available2022-01-05T07:22:00Z-
dc.date.issued2021-11-25-
dc.identifier.citationThe Key Benefits of Applying the “Fishbowl” Model in Medical Education / Yu. V. Lysanets, O. M. Bieliaieva, H. Yu. Morokhovets [et al.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 210–212.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17364-
dc.description.abstractThe article examines the methodological potential of the fishbowl model in the process of training specialists in the field of knowledge 22 "Healthcare". The author outline the leading methodological algorithms of its introduction in higher education. The expediency of applying the fishbowl model at institutions of higher medical education has been substantiated. The research may be of interest to teachers of medical universities, as well as specialists from other professional fields in the process of planning classroom activities and developing teaching materials.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено методологічний потенціал методу “Фішбоул” у процесі підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”. Окреслено провідні методологічні алгоритми досліджуваного підходу впровадження у вищій освіті. Обґрунтовано доцільність застосування методики “the fishbowl model” у закладах вищої медичної освіти. Дослідження може бути цікавим викладачам медичних вишів, а також фахівцям з інших професійних галузей у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectthe fishbowl modeluk_UA
dc.subjectfield of knowledge “22 Healthcare”uk_UA
dc.subjectspecialists of the second (Master's) level of higher educationuk_UA
dc.subjectметоду “Фішбоул”uk_UA
dc.subjectгалузь знань 22 “Охорона здоров’я”uk_UA
dc.subjectфахівці другого (магістерського) рівня вищої освітиuk_UA
dc.titleThe Key Benefits of Applying the “Fishbowl” Model in Medical Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.88uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра нервових хвороб
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_Key_Benefits_of_Applying_the_“Fishbowl”.pdf563,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.