Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17382
Назва: Moodle Innovation Learning Technology for Medical Education: From Theory to Practice
Інші назви: Інноваційні технології навчання Moodle для медичної освіти: від теорії до практики
Автори: Lobach, Nataliia
Isychko, Liudmyla
Dymar, Nataliia
Vakaliuk, Ivanna
Yuryk, Olha
Bokova, Svitlana
Лобач, Наталія Вячеславівна
Ісичко, Людмила Володимирівна
Димар, Наталія Михайлівна
Вакалюк, Іванна Володимирівна
Бокова, Світлана Іванівна
Юрик, Ольга Єфремівна
Дата публікації: 16-гру-2021
Видавець: British Journal of Pharmaceutical Research
Бібліографічний опис: Moodle Innovation Learning Technology for Medical Education: From Theory to Practice / N. Lobach, L. Isychko, N. M. Dymar [et al.] // Journal of Pharmaceutical Research International. – 2021. – Vol. 33, issue 59A. – P. 245–260. doi: 10.9734/jpri/2021/v33i59A34269.
Короткий огляд (реферат): COVID-19 pandemic has affected the medical and pharmaceutical education globally by disrupting traditional educational practices such as classroom-based teaching. This necessitated implementation of a distance learning via online platforms by medical and pharmacy schools around the world, including Ukraine. The short review aims at studying the global experience on use of innovative e-learning platform Moodle for distant medical and pharmaceutical education, figuring out its advantages and disadvantages for teaching medical/pharmacy students and healthcare professionals, and working out some recommendations for its further implementation in Ukrainian medical schools. For this short review, the authors relied only on accredited and peer-reviewed resources with free access articles available, such as Pubmed. The searches identified 32 full-textual content articles, of which 19 had been included in this paper and submitted to a narrative review.
Пандемія COVID-19 вплинула на медичну та фармацевтичну освіту в усьому світі, порушивши традиційні освітні практики, такі як навчання в аудиторії. Це зумовило необхідність впровадження дистанційного навчання через онлайн-платформи медичними та фармацевтичними школами світу, в тому числі й України. Метою короткого огляду є вивчення світового досвіду використання інноваційної платформи електронного навчання Moodle для дистанційної медичної та фармацевтичної освіти, з’ясування її переваг та недоліків для навчання студентів медичних/фармацевтичних закладів та медичних працівників та вироблення рекомендацій щодо її подальшого впровадження. в українських медичних вузах. Для цього короткого огляду автори покладалися лише на акредитовані та рецензовані ресурси з доступними статтями з безкоштовним доступом, такими як Pubmed. Під час пошуку було виявлено 32 повнотекстові статті, з яких 19 були включені до цього документа та подані на описовий огляд.
Ключові слова: мedical education
pharmaceutical education
distant learning
learning management system
Moodle
медична освіта
фармацевтична освіта
дистанційне навчання
система управління навчанням
Moodle
DOI: 10.9734/JPRI/2021/v33i59A34269
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17382
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moodle_Innovation_Learning_Technology.pdf398,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.