Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLobach, Nataliia-
dc.contributor.authorIsychko, Liudmyla-
dc.contributor.authorDymar, Nataliia-
dc.contributor.authorVakaliuk, Ivanna-
dc.contributor.authorYuryk, Olha-
dc.contributor.authorBokova, Svitlana-
dc.contributor.authorЛобач, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorІсичко, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorДимар, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorВакалюк, Іванна Володимирівна-
dc.contributor.authorБокова, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorЮрик, Ольга Єфремівна-
dc.date.accessioned2022-01-06T06:46:21Z-
dc.date.available2022-01-06T06:46:21Z-
dc.date.issued2021-12-16-
dc.identifier.citationMoodle Innovation Learning Technology for Medical Education: From Theory to Practice / N. Lobach, L. Isychko, N. M. Dymar [et al.] // Journal of Pharmaceutical Research International. – 2021. – Vol. 33, issue 59A. – P. 245–260. doi: 10.9734/jpri/2021/v33i59A34269.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17382-
dc.description.abstractCOVID-19 pandemic has affected the medical and pharmaceutical education globally by disrupting traditional educational practices such as classroom-based teaching. This necessitated implementation of a distance learning via online platforms by medical and pharmacy schools around the world, including Ukraine. The short review aims at studying the global experience on use of innovative e-learning platform Moodle for distant medical and pharmaceutical education, figuring out its advantages and disadvantages for teaching medical/pharmacy students and healthcare professionals, and working out some recommendations for its further implementation in Ukrainian medical schools. For this short review, the authors relied only on accredited and peer-reviewed resources with free access articles available, such as Pubmed. The searches identified 32 full-textual content articles, of which 19 had been included in this paper and submitted to a narrative review.uk_UA
dc.description.abstractПандемія COVID-19 вплинула на медичну та фармацевтичну освіту в усьому світі, порушивши традиційні освітні практики, такі як навчання в аудиторії. Це зумовило необхідність впровадження дистанційного навчання через онлайн-платформи медичними та фармацевтичними школами світу, в тому числі й України. Метою короткого огляду є вивчення світового досвіду використання інноваційної платформи електронного навчання Moodle для дистанційної медичної та фармацевтичної освіти, з’ясування її переваг та недоліків для навчання студентів медичних/фармацевтичних закладів та медичних працівників та вироблення рекомендацій щодо її подальшого впровадження. в українських медичних вузах. Для цього короткого огляду автори покладалися лише на акредитовані та рецензовані ресурси з доступними статтями з безкоштовним доступом, такими як Pubmed. Під час пошуку було виявлено 32 повнотекстові статті, з яких 19 були включені до цього документа та подані на описовий огляд.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherBritish Journal of Pharmaceutical Researchuk_UA
dc.subjectмedical educationuk_UA
dc.subjectpharmaceutical educationuk_UA
dc.subjectdistant learninguk_UA
dc.subjectlearning management systemuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectфармацевтична освітаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectсистема управління навчаннямuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.titleMoodle Innovation Learning Technology for Medical Education: From Theory to Practiceuk_UA
dc.title.alternativeІнноваційні технології навчання Moodle для медичної освіти: від теорії до практикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.9734/JPRI/2021/v33i59A34269-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moodle_Innovation_Learning_Technology.pdf398,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.